7 תשובות
תתפטרי כסף לא שווה את הבריאות שלך
שואל השאלה:
אין לי אינטרקציה עם אף אחת שם הן לא קרובות לגיל שלי ( לא שאכפת לי ) באתי לעשות תעבודה וללכת אבל הן מהאלה שמחפשות להיתקע על הווריד
כי אין להן מה לעשות חוץ מלהציק ולחפש דרמות
אין לי אינטרקציה עם אף אחת שם הן לא קרובות לגיל שלי ( לא שאכפת לי ) באתי לעשות תעבודה וללכת אבל הן מהאלה שמחפשות להיתקע על הווריד
כי אין להן מה לעשות חוץ מלהציק ולחפש דרמות
אנונימית
תקשיבי אם זה קיצוני וזה באמת הופך להיות עינוי להגיע לעבודה אז תעזבי ותמצאי משהו אחר. זה לא שווה את הבריאות הנפשית שלך.
וכשאת אומרת למנהלת שאת רוצה לעזוב תצייני בדיוק למה ותסבירי איך ההתנהגות שלהן גרמה לך לעזוב שהמנהלת תעשה את החושבים שלה האם להשאיר את העובדות האלה או לא. בושה שככה הן מתנהגות
וכשאת אומרת למנהלת שאת רוצה לעזוב תצייני בדיוק למה ותסבירי איך ההתנהגות שלהן גרמה לך לעזוב שהמנהלת תעשה את החושבים שלה האם להשאיר את העובדות האלה או לא. בושה שככה הן מתנהגות
שואל השאלה:
תודה רבה לכם על העזרה <3
תודה רבה לכם על העזרה <3
אנונימית
להתפטר, במכירות יש הרבה כסף לא משנה איפה. הכי חשוב זה לאן את קמה בבוקר
השאלה כמה אינטראקציה יש לך עם העובדות האלה אם את יכולה לעשות את העבודה מבלי לדבר איתן ושזה יהפוך את האווירה למתוחה ולא נעימה אז תישארי אבל אם זה עבודה שדורשת תקשורת ביניכם אז אני הייתי מחפשת מקום אחר.
תתפטרי
באותו הנושא: