14 תשובות
אם אתה הזמנת עדיף שתשלם מתוך כבוד
תשלם אחי
או שתהיה מנייאק עד הסוף או שלא בכלל.
או שתמיד לא תשלם בדייט הראשון או שתמיד שתשלם
שואל השאלה:
אבל אני לא חייב לה כלום
אנונימי
אני בדעה של "אתה לא מכיר אותה, אתה לא חייב לה כלום, אם אתה רוצה תשלם אני לא אדרוש מאף גבר לשלם עליי בדייט ובטח שלא דייט ראשון"
אנונימית
אין קשר ל אני לא חייב לה כלום
זה קוד חברתי
כמו לא לבוא לעבודה עם פיג'מה
אף אחד לא מכריח אותך אבל אם אתה רוצה להתנהג כמו גבר אז תשלם
אנונימית
^פעם הקוד החברתי היה לשלול מנשים זכויות ושגבר בן 40 יתחתן עם ילדה בת 16
וה"קוד החברתי" הזה מאותם שנים, היית רוצה שגם "הקודים החברתיים" האלה יחזרו?
אנונימית
^ אין קשר למה אני רוצה או לא רוצה
זה קוד חברתי שקיים עכשיו
יש קודים שנעלמו עם השנים ויש כאלה שנשארו ויש שהתחלפו והתהפכו
זה המצב הנוכחי
אנונימית
אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה פשוט זה מצטייר כאילו אתה קמצן וזה הרושם שהיא תקבל. אם אתה לחוץ בכסף אתה תמיד יכול לקחת לדייט חינמי כמו פארק או ים.
שואל השאלה:
מה זה משנה לי אם היא חושבת שאני קמצן הרי גם ככה נפסיק לדבר יום אחרי.
אנונימי
^זה הרושם שהיא תקבל וזה מה שהיא תספר לקרובים שלה. יש כאלה שהמוניטין חשוב להם ויש כאלה שלא. בחירה שלך.
זה לא קשור אפילו לרושם זה קשור לסוג בן אדם שאתה
אתה לא אמור לשלם על מישהי כי אתה מצפה ממנה להעריך או כי אתה רוצה לעשות רושם
אתה אמור לשלם כי אתה גנטלמן ומאמין שאם הזמנת מישהי אתה תשלם עליה ואתה מכבד אותה גם אם לא ילך
אבל אין הרבה גנטלמנים כיום אז הגיוני
אנונימית
שואל השאלה:
כל הבנות שיצאתי איתן לדייט לא היו מקורבות לאף אחד שאני מקורב אלי. זה לא ממש משנה מה המוניטין שלי בעיניהן. חוץ מזה אני לא מתקמצן כלפי הקרובים שלי אז למה שזה יוזיז להם אם מישהי תגיד אחרת?
אנונימי