3 תשובות
וואלה מבין אותך לגמרי אני באותו מצב..
כרגע אני עושה עבודה זמנית של מדריך פניימיה שאז גם שמה אני ישן וכו'
ובייניתים חושב על עצמי ומה רוצה להיות..
וואלה עדיין אין לי מושג..
כרגע אני עושה עבודה זמנית של מדריך פניימיה שאז גם שמה אני ישן וכו'
ובייניתים חושב על עצמי ומה רוצה להיות..
וואלה עדיין אין לי מושג..
חיילת משוחררת אוטוטו שנה עדיין אבודה :)
בעזרת ה אכנס ללמוד שנה הבאה אבל אני באשליות
בעזרת ה אכנס ללמוד שנה הבאה אבל אני באשליות
כולם בלחץ כשמשתחררים.
אם יש לך תואר שאת רוצה ללמוד ואת צריכה פסיכומטרי או לשפר בגרויות אז תתחילי עם זה.
אם יש לך תואר שאת רוצה ללמוד ואת צריכה פסיכומטרי או לשפר בגרויות אז תתחילי עם זה.
אנונימי
באותו הנושא: