9 תשובות
זה מעולה ומעניין אבל בסופו של דבר תלוי בך ובכל אחד אם הוא קשור לעולם התכנות והסייבר זה יעניין ויתאים לו
שואל השאלה:
אני בחיים לא התעניינתי בסייבר וגם בעתיד אני לא מתכוונת לעבוד בהיי טק, זה משהו שבכלל שווה לי לגשת אליו?
אנונימית
תקראי על התפקידים קודם ותראי אם הם מעניינים אותך, אני לצערי עדיין לא קיבלתי מיון אבל אני ממש רוצה וחופר למיטב כדי לקבל
שואל השאלה:
למי שאמר שהוא תוכניתן אתה עובד עם חומר מסווג? איפה אתה משרת בארץ? אתה יכול לספר לי עוד על מה עושים בתפקיד שלך?
אנונימית
שואל השאלה:
אתה נהנה מהתפקיד? אם אין לי עניין קודם כל כך במחשבים זה עדיין משהו שאני יכולה להנות בו?
אנונימית
זה מיון ממש שווה תשקיעי בו.
שאלה לתוכניתן האנונימי כמה קשה זה להתקבל לתפקיד? זה קשה לדעתך לעבור את הראיון?
איזה תכונות אופי בערך?
כן ברור אבל אני מן הסתם אנסה טיפה ליפות את המציאות ולשמור על אמינות בשאלון 300