9 תשובות
ללכת לישון
לישון לישון עדיף שתהיי מרוכזת
שואל השאלה:
אבל אני חייבת ללמודד
אני מפחדת להכשל
אנונימית
ללכת לישון בשביל שתצליחי להיות יותר מרוכזת
בהצלחה!
ללכת לישון
בהצלחה
תקשיבי לכי לישון. אם יש משהו שלמדתי בכוח זה שעייפות במבחן בעיקר בגרות מובילה לחוסר תפקוד. ליטרלי נכשלתי במבחן כי במשך השעה הראשונה הייתי צריכה להילחם ברצון להירדם.
תשני, הכל טוב, את יודעת כנראה יותר משאת יודעת ואת תצליחי הכי שאת יכולה❤
בהצלחה ❤
שואל השאלה:
אני עוד שנייה נרדמת על המחברת פה
נראה לי אני אשאר עוד טיפה ואז אני אלך לישון
אנונימית
איך הבגרות היום
שואל השאלה:
^כתבתי את השאלה אתמול בלילה
אנונימית