6 תשובות
לא לשלם כלום. זה בטח סקאם
לא משלמים מכס על סכומים כאלה.
לא משלמים מכס על סכומים כאלה.
אנונימית
תבדקי עם מישהו במשפחה, יש הודעות שעוקצות אז תזהרי
לא משלמים מעמ על שיין הם סופגים על עצמם והדבר היחידי שהם מבקשים לרוב זה מספר תעודת זהות
אל תשלמי
אל תשלמי
שואל השאלה:
אבל שאיין משום מה חיברו לי את הזמנות אז אולי זה למה ? ונכנסתי לקישור (טעות שלי) וזה ממש נכנס לאתר של הממשלה
אבל שאיין משום מה חיברו לי את הזמנות אז אולי זה למה ? ונכנסתי לקישור (טעות שלי) וזה ממש נכנס לאתר של הממשלה
זה קישור סקאם זה לא באמת האתר של הממשלה מקסימום תחפשי בגוגל את האתר של רשום המיסים ותראי אם את צריכה לשלם
וחוץ מזה אל תדאגי לא יוכולים לחייב אותך מכס מקסימום את אחותך.....
סתם אל תדאגי לא משלמים מכס מחיבילות בשיין הכל שיין עצמם משלמים
סתם אל תדאגי לא משלמים מכס מחיבילות בשיין הכל שיין עצמם משלמים
באותו הנושא: