4 תשובות
למה?
אנונימית
קודם כל להסביר להם שאת רוצה שיקראו לך ככה, ואת מעדיפה שיקראו לך ככה.
בנוסף, כמובן בגיל 16 לשנות את השם בתעודת זהות אם את רצינית לגבי זה.
בנוסף, כמובן בגיל 16 לשנות את השם בתעודת זהות אם את רצינית לגבי זה.
את לא יכולה, זה השם שלך..
תשני אותו במשרד הפנים...
אחר כך את לא צריכה להתייחס למי שלא קורא לך אפריל..
ומה הבעיה בשם שלך? -,-
תשני אותו במשרד הפנים...
אחר כך את לא צריכה להתייחס למי שלא קורא לך אפריל..
ומה הבעיה בשם שלך? -,-
את יכולה להתחיל מקטן, לשנות בפייסבוק את השם, ולהגיד להורייך שיקראו לך ככה מעכשיו וכשחברות יבוא ו אלייך ונגיד ההורים שלך יקראו לך בשם החדש הם ישאלו ותגידי להם וככה זה יעבור, וכדאי לך לחשוב על זה עוד פעם בכול זאת זה השם שההורים שלך הקדישו 9 חודשים כדי לחשוב עליו וזה השם שלך, זה מסמל אותך, ואת בטוח רוצה לשנות אותו?
באותו הנושא: