5 תשובות
אני לא אוהבת
אבל זה לא שזה מכוער
כן זה קצת גס האמת
וואי לא זה נראה מהמם
זה לא מביך אבל זה כן של שנות האלפיים גם זה וגם הפס של התחתון מה נסגר
^וואי זה סט מהמם ביחד