7 תשובות
מבינים שלפחד הזה אין ביסוס ונפטרים ממנו
אמלה אני מזדהה איתך כל כך
שואל השאלה:
זה לא פחד, זו הרגשה
אנונימית
למה את חושבת שאנשים לא רוצים להכיר אותך?
במקרה שלי היה משהו לא בסדר בהתנהגות שלי, אבל שיפרתי את עצמי מאז
אולי תנסי להראות יותר חברותית ולקחת דברים יותר בקלות כמובן לא משהו קיצוני שעדיין תרגישי את אבל פשוט להיות פחות סגורה
יש לי חבר ממש טוב שאשמח להכיר אותך אני בטוחה בזה
שואל השאלה:
^מה
אנונימית