6 תשובות
לחסום או לרשום לו שהוא נצלן
להגיד לו שאת לא פונה לסטוצים והכיוון שלך הוא משהו יותר רציני, במידה והוא ממשיך להטריד בהודעות תחסמי
הוא פגע בך וניצל אותך למה אכפת לך אם הוא היפגע
הוא כבר פגע בך מה אכפת לך ממנו
או שתסנני אותו או שתגידי לו שלא מתאים לך יותר ושלא ישלח לך הודעות
בן אדם שפגע בך מגיע לו ש"תפגעי" בו בחזרה
פשוט תחסמי אותו

ברור לי שזה לא כזה פשוט אבל תחסמי אותו ותנסי לחשוב על עצמך ושעשית את המעשה הנכון
לחסום, פשוט וקל
באותו הנושא: