110 תשובות
היא הכי שקרנית בארץ
אני מאמין
אייל גולן גם מאמין והוא מתנצל על זה פשוט לפי דעת הרבה אנשים הוא וגם המדינה לא עושים מספיק
ברור שאני מאמינה לב
מאמינה לה שהייתה לה חוויה קשה שהיא סוחבת איתה ושמשהו שם היה לא תקין, מה היה לא תקין ואם הוא אשם זה לא תפקיד שלי להחליט ואני מקווה שיהיה לה רק טוב
אנונימית
אני אישית נוטה קצת להאמין לה
אנונימית
מעניין אותי אם היית אומרת אותו דבר אם זה היה קורה לאחותך או לבת שלך חס וחלילה חס ושלום
שואל השאלה:
מה הקשר אם היא לא אמרה לא זאת לגמרי בעיה שלה
אנונימית
מה זה בעיה שלה שלא התנגדה תגידי את בסדר בראש? אם אין הסכמה זה כמו התנגדות, כפייה זה התנגדות. וואלה עדיף לך לעצור פה
אנונימית
שואל השאלה:
מה הקשר אם היא הרגישה לא בנוח ולא אמרה לא זאת ליטרלי בעיה שלה
אנונימית
לא זאת לא סקס צריך לקרות בהסכמה. אי התנגדות זו לא הסכמה. זה כזה פשוט
אנונימית
היא נראת שחקנית של החיים ומקבלת תמיכה משדולת הנשים וכל הפמיניסטיות בארץ אז ברור לעשות לו שיימינג והיא מנסה להוציא כסף ולנקום
אנונימי
את בושה לעם הנשי! תתביישי ככה לדבר על נערה שנאנסה
אנונימית
^^^^תגידי את רצינית? את לא מכירה את המושג אונס? סק.ס בכפייה ובאיומים? מזה אומר "היא יכלה להגיד לו" את חיה בסרט ארוך
וכל עוד לא היית במקום שלה אין לך זכות לשפוט אותה
היא יכלה להגיד שהיא לא בת 18 ובחרה שלא. מבחינת החוק אייל לא עשה שום דבר לא בסדר. גם צביקה פיק ורמי קליינשטיין יצאו עם ילדות. היחיד שהיא לא בסדר זה אבא שלו והוא קיבל מה שהיה אמור לקבל . בסופו של יום אייל יצא זכאי מבית המשפט לאחר שהתיק נפתח כמה וכמה פעמים
מאמינה
אני מאמינה לה
אנונימית
לא מאמינה להן.
בחקירה שהייתה לפני כמה שנים היה לבנות גרסה אחרת מהגרסה שלהן עכשיו
בנוסף הן שיקרו לאייל על הגיל שלהן ומרצונן החופשי נכנסו לבית שלו. האשמים בסיפור הזה אלה חברים של אייל ואבא שלו.
היא שקרנית אחת גדולה
הבן אדם זכאי.
לא חושבת שהיא שקרנית אבל לא חושבת שאייל עשה משהו לא חוקי, היא אמרה לו שהיא בת 18 אז אין פה משהו פלילי.
בסופו של דבר לא אני ולא אף אחד מאיתנו בית משפט
אני מאמינה לה למה שאמרה, אבל שום דבר ממה שהיא סיפרה לא מוציא את אייל גולן אנס
כמובן שזה לא בסדר שהוא השאיר אותה עם חבר שלו, אבל החבר שלו אנס אותה והיא הסכימה ללכת עם נחבר בהתחלה
אני חושבת שכן יש דברים שלא היה צריך לעשות אבל גם להן לא חסר
אני מאמינה לה
מאמינה לה
אם זה לא היה נכון לא היה לו על מה "להתנצל", אני מאמין לה
במידה וזאת הייתה אמא שלך לא היית מאמינה לה?

ואני מאמינה לה. אייל גולן אנ0 לכל דבר. יצא זכאי בגלל הכסף שיש לו. והיא כן התנגדה . היא אמרה לו "לא" "אני לא רוצה"
מאמינה לה
בנות שלא מאמינות לה אתן במצב גרוע
למה מישהי שנאנסה אתן תתמכו בה אבל אם היא תגיד שזה אייל אני אתן לא תתמכו בה?
ובכללי אם היא אומרת אין סיבה שהיא תשקר אני בטוחה שהיא לא טיפשה והיא יודעת שאם יגלו נגיד שהיא שיקרה אז זה לא יגמר ממש טוב
וגם אם זה נגיד בשביל כסף אז אני בטוחה שהיא בדקה מראש כאלו אף אחד לא מאמין לנשים שנאנסו מבלי שזה יהיה איזה מפורסם אז אין סיבה שהיא תעשה את זה על מפורסם סתם ככה כי מראש יודעים שלא יאמינו
אני מאמינה לה
יש לה כולכך הרבה כאב בעיינים ואין לי בעיה אם המוזיקה שלו ואלה שאומרים שלא מאמינים לה במיוחד בנות חוץ מזה שאתם רעים
אם זה היה מישהו שהוא לא אייל הייתם מאמינים? התשובה שלכם בטח הייתה כן בקיצור הוא אנס. ושקט את אעלק לא אוהבת את אייל את עוד שניה מתחתנת איתו,
בקיצור היא גם כנראה לא ידעה מה לעשות אל תשכחו שהיא הייתה נערה היא גם ביקשה לא ודי אז שקט הוא אנס לא משנה מה תגידו איכ בן אדם דוחה ואייל גם התנצל אז עוד עובדה
ברור שמאמינה לה!!
כן
אייל גולן אנס
אני מאמינה לה
אבל היא יכלה לעשות הרבה דברים כדי להפסיק את זה אי אפשר רק להאשים את אייל כי בסופו של יום היא בחרה להיכנס לבית שלו בחרה לרדת לאילת והמשיכה ללכת אחרי אבא שלו ובנוסף לזה שיקרה שהיא 18 וכל זה רק בשביל לפגוש את אייל מה אני אגיד
#אנס גולן ומאמין לה
לא חושב שהיא משקרת, אולי מנפחת מהטראומה ולא זוכרת פרטים מדויקים.
איכ בנות שאומרות "מצצה והתחרטה" עד שלא תהיו במקום שלה (לא מאחלת לאף אחת) לא תבינו באמת ועזבו שהיא אמרה שהיא 18 איפה המוסר???
מאמינה לה ברור בלי לחשוב פעמיים אפילו.
היא לא התנגדה כי היא עוד הייתה ילדה ותתפלאי לא כל אחד יודע להגיד לא, אם זה היה קורא לך או לילדה שלך את היית מאמינה לה, נכון? היית איתה ובעדה לא משנה מה.
היא הייתה נערה בסיכון ולא היה לה כמעט אף אחד והיא הייתה מעריצה שלו אז ברור שהיא תסכים ללכת להופעה שלו.
חוץ מזה, היא עוד הייתה בשוק, זה לא כזה קל פשוט לעצור מישהו שמנסה לאנוס אותך.
אני ממש לא מאחלת לך שתחווי את מה שקרה לה, ולא לאף אחת.
אנונימית
מחפשת סבא

מוסר זה סובייקטיבי, החוק קובע מה מוסרי ומה לא, לפי החוק זה מוסרי לגבר בן 80 לשכב עם בת 18 לא משנה כמה זה מגעיל בעינייך

אגב גם מהשם שלך משתמע שאין לך סלידה גדולה מדי מהמעשה
אם אייל התנצל זה אומר שזה אמיתי
אני מאמינה לה
מה יש לא להאמין? תחשבו אתם הייתם עוברים אונס/הטרדה מינית ולא היו מאמינים לכם?
אנונימי
שאלות טובות חייב לציין שאייל התנצל בפניי כל הסובבים אותו על תקופה מאתגרת לא על זה שהוא מתוודה..
מאמין לה במאה אחוז מה שקרה לא היה צריך לקרות גבר צריך לשלוט ביצרים שלו נקודה!!!! ומי שלא שולט שלא יתקרב לנשים ובטח שלא לקטינות
איזה טירוף שיש בחורות כאלה, אשכרה שנאה עצמית למין שלהן מהרמות הגבוהות ביותר. יכולים לאנוס את אחותן והן יגידו "אשמתה מה היא הלכה ככה ברחוב"
אנונימי
שומעת את לא יכולה להגיד שהיא בחרה שלא להגיד כלום את יודעת איזה צלקות זה עושה את יודעת איזה גיבורה היא שהיא בכלל מספרת את זה ?!
ואללה כל הכבוד לה שהיא עומדת מול המצלמות לוקח הרבה זמן להתאושש מזה
כן
^^^
אל תאשים אותן, זה עניין של חינוך. לרוב הן גדלות במשפחות לא ליברליות, בחברה שוביניסטית שהגבר שולט בבית ושהאישה צריכה לשמור על צניעותה. לא מחנכים אותן להיות נשים חזקות ועצמאיות ולחפש צדק. ההורים שלהם מדברים בול אותו דבר בבית ואומרים משפטים כמו "היא אשמה נוכלת גבר לא יכול להתאפק", הן רק מחקות מה שהן שומעות.
יש ממש התאמה בין בנות שתומכות באייל גולן ומאיזה ערים ומשפחות הן מגיעות לבין כאלה שתומכות בנאנסות. עצוב אבל עדיין חלק גדול מהמדינה הזאת הוא שמרני קיצוני ושונא נשים.
כשהן יגדלו ויהיו להן בנות הן ידברו אחרת
אנונימי
בעיה שלה שהיית ילדה מטומטמת והמשיכה ללכת אליו, אנשים צריכים לקחת את ההשלכות על המעשים שלהם
בנות שאומרת את זה זה כמו "הגברים" שאומרים "זה כי היא התלבשה ככה".
אנונימית
בושה שיש בנות כמוך
^^^^^תיאוריה מעניינת אבל לא יתפס לי איך בחורה יכול לשמוע אישה אחרת מספרת בדמעות שאנסו אותה ולהיות נגדה, לא מסתדר לי במוח
אנונימי
אל תשכח שמי שיוצאות נגדה זה לרוב נערות, אין להן חוש צדק ואמפתיה מפותח. זה בול מסביר גם את מה שהיה בפרשה, ילדה תמימה שהלכה אחרי הערצה בלי אופי מגובש.
גם מי שהגיבה פה שהיא לא מאמינה לה תדבר עוד עשור אחרת לגמרי ותתבייש שהיא אמרה דברים כאלה.
אנונימי
כן.. להאמין לקורבן
אנונימית
חבר מהבית ספר שלי נלחם עם שדים (לא התאבדות) רק תגידו לו שאתם תומכים בו בבקשה
כל פעולה קטנה תעזור

https://www.instagram.com/noam_singer720?igsh=ahm4dgz2mxvszjfu
כן ברור כי אני לא חרא בן אדם
הבנות בתגובות פה דוחות מה יש לכן?
לא
כן מאמינה לה לגמרי. רואה את הכאב שלה בדרך שהיא מדברת והיא נזכרת..שחקנית היא לא..(אלא היא שחקנית ממש מממש טובה אבל לא נראה לי).. מי שלא מאמין לה אתם עלובים וחלק מהכת של אייל גולן..
לא מאמינה לה רואים על השפת גוף שלה שהיא משקרת וזה נראה ששילמו לה כדיי להגיד את זה
09~
^ מה לעזאזל ממתי הוסמכת להיות מומחית בשפת גוף כי אני אשמח לשמוע את הניתוח שלך האמת
אנונימית
^^ רואים על שפת הגוף שלה שהיא מדברת אמת..מי את שתקבעי מה זה שפת גוף
ברור שאני מאמינה, קשה לשמוע על נשים שלא מאמינות לאונ* וחוץ מזה למה שהיא תשקר? יעשה לה רק רע אם יגלו זה גם סיכון..
אנונימית
סורי אבל אם אתם מסתכלים על אישה מספרת על עצמה ועל הטראומה שהיא עברה ואיך היא הרגישה ורואים אותה ליטרלי בוכה ורועדת והאינסטינקט הראשון שלכם זה היא משקרת יש משהו לא בסדר איתכם זה כבר לא עניין של דעה
מה שהיא אמרה^^
אין לי דעה בנושא כי לא הכרתי אבל באמת שהדעות שלכם חדות מדי והטענות שלכם רפות מדי
ב2 הצדדים
לא אני רואה את זה כשקר אתם רוצים שימו מינוסים באהבה הן כבר 10 שנים מנסות ולא מצליחות וכל פעם משנות גרסא כואב לי שיש כאלה בארץ שרואים אדם מצליח ושורף להן בלב עושה להן גירודים
אנונימי
ואם הוא לא היה מפורסם?עדיין הייתם מצדיקים אותו?
הקורבן היחיד בסיפור הזה זה אייל גולן
לא אף אחת אחרת
חלאס להצדיק אותן רק כי הן בכו למצלמה וגילגלו סיפורים על הלשון
הכי מאמינה שיש
הטמטום בארץ הזאת רק ממשיך להפתיע
הכי מאמינה לה שיש. אני מרגישה את הכאב שלה ומצטערת שהייתה צריכה לעבור את זה
אנונימית
לא מאמין לה
והאנשים שעדיין טוענים שאייל גולן אנס בעצם מבססים את הטענה שלהם על כלום, טענה שלא מחזיקה מים
אנונימי
^תודה אדוני עורך הדין.
מאחל לך לומר דברים זהים אם זה היה קורה לקרובת משפחה שלך
כן יש עוד קורבנות
אבל זה לא היה קורה לקרובת משפחה שלי כי זה לא קרה. אתה מבין?
אנונימי
הדבר היחידי שאני מבין הוא הסיבה שלך להישאר אנונימי
כולם באתר הזה אנונימים, גם אתה, ועזוב את זה שלא מתקשר לדיון שלנו בכלל
אנונימי
קשה לי להאמין שהיא תשקר על דבר כזה
וגם לא מבינה מה היא תקבל אם היא תשקר
אז כן
לא מאמינה לה
קודם הוא כן כנראה אנס ועשה דברים עם קטינות

אבל היא ספיציפית שמה את עצמה שם איתם ומשחקת אותה תמימה במצלמה

נראית אחת השבורות בלי להכיר אותה רואים
אנונימי
בנות זה אחלה מבחן לראות אם הגבר שלכן נורמלי, תשאלו אותו מה הוא חושב על הפרשה
אנונימית
אני מאמין לאייל
לא מאמין לערוצי התעמולה של השמאלנים בכלום. כל מה שהם אומרים זה הפוך
אל תשכחו שגם ערוצי התעמולה פיברקו סרטון שחיילי צהל אונסים מחבל נוחבה למרות שזה שקר וכל העולם הערבי חשב שהחיילים שלנו הם אנסים
רק לפני בערך שנה ערוצי התעמולה של השמאלנים ניסו להציג באור יפה ולתת לגיטימציה לעורך דין שאנס בחורה רק בגלל שאותו עורך דין יצא נגד הרפורמה המשפטית
ואותו עורך דין היה ימני אבל הוא הבין שכדי להינצל ושהתקשורת תגן עליו הוא חייב להפוך לשמאלני קיצוני
ויש אגב פרשייה ענקית מפורסמת של פדופילים שנמצאים בתפקידים בכירים במדינה שמנסים להשתיק
אנונימי
100 אחוז איתה בזה
כן
אתם לא יכולים להאשים אותה
זאת מישהי שהייתה לה ילדות יחסית קשה
והלכה למעון לנוער לסיכון
לכם מחדירים מגיל קטן לא לדבר עם זרים שהגוף שלכם רק שלכם וכל זה לה לא
לא הייתה לה משפחה שבאה ואמרה לה את הדברים האלה
אנשים שבנוער בסיכון חושבים אחרת לא כמוכם
אז כן היא רצתה מאוד לראות את אייל גולן והגיעה לה הזדמנות לראות אותו רק שבשביל זה היא הייתה צריכה לשקר על הגיל שלה
ובואו כולם כאן היו עושים את זה
אם הייתה לכם הזדמנות לראות את המפורסם האהוב עליכם ואתם רק תצטרכו לשקר על הגיל שלכם הייתם משקרים

אני מאמין שכולם כאן מסכימים שאבא של אייל היה צריך להיכנס לכלא אז אני לא אדבר עליו

בנוגע לאייל גולן לא משנה אם היא שיקרה על הגיל שלה
הוא בא הוציא אותה לחדר מדרגות ועשה איתה שם דברים
ואז כשהוא סיים חבר שלו הגיע והכריח אותה לעשות לו כמו שהיא עשתה לאייל (למרות שהיא לא רצתה והיא אפילו אמרה לו את זה וכן גם בזה אייל אשם איך אתם חושבים שחבר שלו ידע שזה מה שהיא עשתה לו? אייל בא ואמר לו ואז חבר שלו יצא ודרש ממנה גם אייל ידע ממה שהולך בחוץ איתה ועם חבר שלו)

ואז אייל גם שולח להן הודעה שהוא באיזה מלון פותח להן את הדלת כשהוא בתחתונים
ועושה איתן בחדר
ואז הוא הכניס את חבר שלו לבפנים וגם כאן חבר שלו מכריח אותן
אייל יושב בסלון ושומע את הכל ולא עושה כלום

גם אם הן שיקרו לו על הגיל וכל מה שהיה עם אייל ועם הבנות היה בהסכמה
הוא שותף לפשע
הוא שמע וידע כל מה קורה עם חברים שלו איך שהם הכריחו אותן
והוא גם ידע על כל מה שקורה איתן ועם אבא שלו

עכשיו אתם לא יכולים לצפות ממנה לא לבוא אחרי שהיא ראתה מה קורה
כי היא גם פחדה
ועוד פעם היא נערה בסיכון
כל פעם היו לה מחשבות אולי עכשיו לא יקרה עכשיו זה יהיה אחרת והיא רק רצתה לראות את אייל
מה שאתם עושים זה האשמת הקורבן
איזה סיבה יש לה לבוא כל פעם לאותו מקום שמתעללים בה בו?
היא פשוט פחדה וחשבה אחרת ממכם

ולאלה שאומרים שהיא המציאה את הכל
איזה סיבה יש לה להמציא את זה?
לאייל גולן יש ארגזים של כסף בזמן שלה יש שקל וחצי
הוא יכול להביא את העורכי דין הכי טובים בעולם בזמן שהיא יכולה לקנות מסטיק אפילו לא
אין לה שום גב או כוח לעומתו אין לה שום סיבה לשקר על זה במיוחד לא על מישהו כמו אייל גולן שיש לו גם קהל ומעריצים גם כסף וגם קשרים עם



נעזוב את זה שכל הזמן השקו אותה ב@לכוהול ו0מים
אנונימי
איך זה תמיד שהביביסטים החברי כת האלה הם תמיד עם הדעות הכי רעות וחסרות לב.
אין תקווה לחצי מהעם הזה, יותר קרובים לשכנים הערבים שלנו שהם כל כך שונאים בדעות מאשר לבני אדם עם מוסר וערכים
אנונימי
כן. אני מאמין לנפגעות אונס.
כן. אני מאמינה לה.
כי אני נפגעת מין
כי אני אישה
כי אני בן אדם
אלוהים, רק לראות את הכאב בעיניים שלה, את הקול השבור
ויחד עם זאת לראןת את התגובות המזעזעות שאומרות שהיא משקרת
איזה סיבה יש לנערה שנאנסה לשקר?? לבכות ככה מול מצלמה ומדינה שלמה, בידיעה שתהיה עליה את התווית של נאנסת, זונה, שקרנית??
אני בלב שלם מאמינה לה, כי הייתי במקום שלה.
כי אני אישה
כי אני בן אדם.

אם זאת הייתה אחותכם? אמא שלכם? חברה שלכם? בת דןדה שלכם? אתן???
הוא עדיין היה מלך?
כל הבנות פה שחושבות שהיא משקרת, מה עובר עליכן? בגלל שהוא מפורסם, שיש לו שירים ואולי הייתן בהופעה שלו בקיסריה
זה נותן לו זכות להרוס נפש של ילדה?
לא ממש, היא שינתה אלף גירסאות.
היא הסכימה לחזור לשם שוב ושוב והתחרטה רק אחר כך, מצד שני, לנעול אותה בחדר עם חבר שלו כשהיא מבקשת שיפסיק זו לא הסכמה.
בכל מקרה, לא מדובר רק בה, ובן אדם מבוגר שעושה את זה עם ילדות בנות 17 ואומר שהוא גאה בזה שהוא בוגד בכל בנות הזוג שלו, מזלזל במין הנשי. וכנראה עשה דברים גרועים יותר
ומשתיק את זה עם הכסף שלו. אז מה אכפת לי ממנה
העיקר שיפסיקו להעריץ חולי מין. או בכללי להעריץ אנשים שאתם לא מכירים אישית, כי מה שהם משדרים ברשתות זה שטויות. זו בניית תדמית. אתם לא מכירים אותם, אתם מכירים את המנהלי יחצ שלהם.

עריכה: עכשיו ראיתי סרטונים של ראיון מלפני כמה שנים שהוא הודה בזה אממ למה הסרטונים האלה לא מתפרסמים?
הבנות פה שמנתחות את ההתנהגות שלה ואיך שהיא דיברה וסיפרה ותופסות אותה על כל מילה, אתן בערך הסיוט הכי גרוע של המין הנשי
אנונימית
https://vt.tiktok.com/zs6ar9shb/ הסרטון הזה מסביר מאוד יפה את מה שהיה
09~
אויאוי אוי
צודק בכל מילה
אנונימי
כן אני מאמין לה. וכל אלה שאומרים שלא ורומסים אותה שהיא שקרנית תתבישו לכם. תדמיינו שהיא הייתה עושה אחותכם או הבת שלכם. עכשיו נחזור לנושא אני גם בשנים שלפני התחקיר האמנתי שהפרשות האלה נגדו הן לא סתם.
אם לאנשים היה מקום לפקפק או להעלות שאלות או מסקנות בנושא אז אני חושב שהם קיבלו אותן מהתחקיר שהוצג לפני יומיים
שמוכיח בבירור שהזמר הזה הוא חתיכת חלאה, פדופיל, אנס וסרסור
וזה לא מפריע לאנשים לתקוף אותה וכנסו שנייה לנעליים ותבינו את המצב של אותה בחורה ואותן בחורות אחרות שנפגעו ממנו ומפחדות להיחשף. כשמישהו מעמד גדול כזה, מפורסם, כזה שיש לו אהדה של קהל גדול וכסף שמביא איתו את העורכי דין החזקים בצד שלו למה אתם מצפים?
ועוד במיוחד כשיש אחריו עדיין עדר של עיוורים שעדיין בצד שלו ונותן לעבריינים רוח גבית במקום לתת את הדין.
אנונימית מתוקה, לא רק שהיא אמרה לא, היא צרחה את זה וחזרה שוב ושוב על זה שלא בא לה, שמספיק, שדיי.
אז לא להגיד סתם שהיא לא אמרה לא.
ברור שהכי קל לך להאשים את הקורבן.
אחשלי הדברים שאבא שלו עשה לא היו בהסכמה והדברים שחברים שלו עשו לא היו בהסכמה
אייל בא ישב בסלון בזמן שהוא שומע את הצרחות שלהן כשחבר שלו עושה בהן דברים
אז זה כבר הופך לשותף לפשע
ומה זה בהסכמה או לא בהסכמה?
הן היו שיכורות
וגם דחפו להן סמים^^^^^^^
אנונימי
נמאס לי כבר לשמוע שהיא הייתה תמימה והיא ילדה בת 17
אייל גולן בדרגה של כמו מלך
הוא יכול להשיג כל בחורה שהוא רוצה איזה אינטרס יש לו לאנוס ילדה ולהרוס לעצמו את הקריירה?
אנונימי
בית המשפט לא פסק שאייל גולן אנס, למה אנשים ממשיכים להתווכח?
אנונימי
בית המשפט לא קבע כלום, לא היה דיון בעניינו בגלל חוסר ראיות.
עזוב אונס, הוא ניצל מצב של ילדה בת 17 בלי אבא ובמעמד נחות כמו אפס מאופס והעביר אותה מאחד לשני לחברים שלו. גיבור על חלשות. תפסיקו לז**ן את השכל על הכן הסכמה ואם הוא הורשע, תסתכלו על המקרה בעיניים אנושיות יא פסולת.
שופטים לי אותה כאילו מדובר באישה בת 30 ולא בעולה חדשה בתיכון ממשפחה הרוסה
אנונימי
או שזה רייגבייט או שאת וכל מי שהגיב כאן נגדה באמת מסכנים, היא באה ומשתפת מה שהיא עברה, זה לא קל לפתוח על "זמר" שחצי מהמדינה אוהבת, ואתם מעזים לקרוא לה שקרנית? בחורה מדהימה, אמיצה וגיבורה. אני לא רוצה לדמיין איך היא מרגישה. שהיא באה ומספרת על מה שגרם לה לעוול בנפש ואנשים לא מאמינים לה. אפשר פיזית לראות את הכאב בעיניים שלה. אני מאמינה לה ואמשיך להאמין לה, הלוואי ויכולתי להביא לה חיבוק.
היא נערה בסיכון, לא ידעה מה זה חום ואהבה וכנראה חיפשה את זה אצל אייל ואבא שלה. היא גם אמרה בעצמה, שאבא של אייל היה כמו דמות של אבא בשבילה. אלו שלא קרובים לא יבינו, אבל גם לא צריך קרוב כדי להיות עם אינטיליציה רגשית.
לבן אדם הייתה מונית בשם "פותמוביל", פיזית שכב עם קטינות בעבר, ואני מתה על אלו שאומרים "היא אמרה לו שהיא 18" טיפה מזלזל באינטליגנציה של "המלך" לא חושבים?. לפני שאפילו נכנס איתה למיטה יכל לבדוק את התעודת זהות שלה, בכל זאת הוא לא בן אדם רנדומלי ובמיוחד כשאתה מואשם בהתעסקות עם קטינות.
ולכל הבורים שאמרו שהוא זכאי, אפילו לא היה משפט, זה לא הגיע לבית המשפט כי התיק נסגר מחוסר ראיות ואני מזכירה שחוסר ראיות לא אומר שאין ראיות בכלל, הבן אדם השתיק את הנשים שהיה איתם אז למה אתם חושבים שהייתה לו בעיה להשתיק גם אותה וגם את המשטרה?
שמחה בשבילה שהיא הקימה משפחה היא נראית אמא מדהימה ולביאה ואני מאחלת לה את כל הטוב שבעולם.
וחלאס להגיד שכל הזמן מחפשים אותו ושיש לו משפחה, הוא אבא שלו וחברים שלו רצחו לה את הנפש, מה ייקרה אם תיהרס לו המשפחה?
בקיצור סירוס לא כימי לאייל והשתלת מוח לתומכות שלו.
מצד אתה כתבת שלא היה דיון בגלל חוסר ראיות, ואז אתה כותב שהוא ניצל אותה והעביר אותה מאחד לשני לחברים שלו. על סמך מה אתה מבסס את זה?
אנונימי
כי זאת עובדה, גם בחקירה עצמה כל האנשים בפרשה הודו שהיא קיימה איתם יחסי מין. אף אחד לא חולק על כך. אייל גולן לא הכחיש שהוא שכב איתה.
לא היה מספיק ראיות מוצקות כדי להביא לכדי כתב אישום, אבל זה לא אומר שהוא זכאי. אני לא מבסס את אמות המוסר שלי נטו על החלטת בית משפט
אנונימי
^כי זה פיזית מה שקרה?
אייל שכב איתן בבית מלון ואז הביא את חבר שלו, ואמר להן "תפנקו את חבר שלי" זה לא נקרא להעביר בין חברים? התנהגו אליהן כאל זונות שלהם ואח"כ עוד האשימו אותן בהתעסקות בזנות ושימוש בסמים
אייל ידע מכל מה שקרה, הוא לא תמים
בואו לא נשכח שהעיקר כשלא הביאו עונש למחבלים כולכם יצאתם על בית המשפט, אז מה קרה פתאום אתם מאמינים? למרות שלא היה בכלל משפט אבל עדיין. זאת צביעות
דבר ראשון אתה תומך כדורגל הדעה די מעניינת את התחת ואתה גם לא צודק במה שאתה אומר, היו ראיות, לא מספיק כדי שיהיה משפט כי אייל האהוב וחבריו העלימו אותן. חלאס להגן עליו ולחשוב שאתה גאון הדור כשאתה פולט חרא מבלי לדעת בעניין
מלכתחילה ה"הזמר" שאתם מעריצים בן 40 עם ילדים מסתובב עם בת 17 מביא אותה עוד לבית שלו בזמן שאסור לו, מביך
וואט איזה בן אדם מגעיל אתה וואט דה פאק
כן היא לא סתם תבוא ותחשוף את הפנים שלה אחרי 12 שנה כשכבר יש חה משפחה וילדים בשביל כמה שקלים
אתם שואלים למה היא המשיכה להגיע?
היא הייתה תחת שירותי רווחה של נוער בסיכון
עכשיו ילדה בת 17 שמוגדרת כנוער בסיכון מול גברים מבוגרים שעושים לה מניפולציות ואחד מהם זה הדמות שהיא הכי העריצה בעולם מגיל 10

היא לא בן אדם רגיל שחושב רגיל היא בן אדם שעבר התעללות בילדות ובגלל זה בתת מודע היא נמשכת להתעללות

היא הייתה בת 17 והיא לא הבינה מה היא חווה ילדים בני 17 לא מאסטרים של פסיכולוגיה
במיוחד כשהם מוגדרים כנוער בסיכון
היא לא הבינה כל כל מה היא חווה אבל זה לא אומר שזה בסדר לנצל את זה ולפגוע בה

לאנשים לפעמים לוקח שנים להבין מה הם באמת חוו
וצריך איזושהי בגרות רגשית וחוסן רגשי לדעת להתנגד להתעללות אם אתה כבר חווה אותה
ועוד יותר דורש חוסן נפשי לספר את זה ולהתעמת לגבי זה

לא פעם ולא פעמיים שמעתם על אלימות מינית במשפחה שהילד לא התלונן על זה גם אחרי 20 שנה
אז למה הוא לא אמר ישר?
גם משפחה שהבעל נותן סטירה לאישה והיא לא תמיד ישר אומרת ועוזבת אותו
למה היא לא אמרה ישר?

כי אתם לא יכולים להכנס לראש של בן אדם שעובר התעללות לשפוט אנשים כאלה על פי הערכים שלכם זה שגוי בבסיס
וזה לא אומר שהם משקרים

ראיתי איפה שהוא מישהו שכתב בדיוק את מה שאני כתבתי כאן
וממש התחברתי זה נכון מאוד
אז אמרתי שאני אשתף את זה כאן
אנונימי
כן, היא לא מקבלת מזה כלום ,לא כסף ולא תהילה, לעשות את כל זה בשביל להפיל בן אדם שהיא אהבה ורצתה לפגוש זה פתטי ואף אחת לא הייתה משקרת בסיטואציה הזאת. לשבת לראות אותה מדברת על טראומה שהיא סבלה מבח אדם שהוא "המלך" של כלכך הרבה אנשים זה קורע לב, הוא לא יצא זכאי אף פעם , והיא מנסה להביא את האמת אם המקרה הזה באמת אמיתי והוא כן היא מלכה שהיא לא ישנה בשקט כי יש עוד מלא שעוברות את זה. עושים על זה רעש כי צריך לבטל פה בן אדם שהוא מנטור לאנשים מסוימים והיסטוריה מאוד גדולה לא עוד סתם בן אדם רנדומלי והיא לא יכולה לשתוק לגבי זה והיא חייבת לעשות רעש בתקשורת, להיות אישה ולא להאמין לה זה לגוע בטבע שלך זה לפגוע בזכויות שלך וזה בושה. בריאות שלמה והחלמה מהירה מאמי
עצוב שככה בנות אחרות מדברות אני מאמינה לה ב100% אם זה היה קורה לך איך היית מגיבה אין לה מה להסתתר פשוט אנשים מכחישים מה הבן אדם עשה עם עוד אנשים במשך שנה שלמה אולי אפילו יותר
"ואם כל כך אכפת לכם ממקרים כאלה למה שלא תוקיעו גם את אסי עזר שעלו נגדו מלא טענות על הטרדות מיניות? על גל אוחובסקי? למה עליהם לא עושים תחקירים כאלה? ועל אהוד ברק שהיה מקורב מאוד לג'פרי אפשטיין? מעניין שמי שחלק מהאליטה לא עושים נגדו כלום"

-אסי עזר: נגדו עלתה תלונה אחת על תקיפה מינית שלא הלכה לבית משפט.
-גל אוחובסקי: הוא לא דמות מספיק מפורסמת בשביל תחקיר. בספק אם רוב הציבור זוכר שהאיש הזה קיים.
-אהוד ברק: קורבנות הepstein island הזכירו הרבה מפורסמים. ברק לא היה אחד מהם! הוא כן היה בטיסות, אבל לא במסיבות (כנראה).

אגב, אייל גולן מחזיק/החזיק בנכסי נדל"ן בשווי של לפחות 50 מיליון שקלים, וברשת מכוני כושר בשווי של כ-10 מיליון שקל. אם זה לא "אליטה", אני לא יודע מה כן.

"נראה שהראיון הזה זה לא יותר מכלי יחצ"ני כדי לנסות להשפיע על המשפט האזרחי לטובתה"

לא, אנחנו פשוט חיים במדינה דפוקה שבה התקשורת היא יותר יעילה מאשר המשטרה.

"בכלל לא הוגשה תלונה על אונס, הבחורה בכלל לא דיברה על אונס"
לא משנה האם הוגשה תלונה. הבחורה בראיון סיפרה שהיא נאנסה.

"יחסי המין נעשו בהסכמה מלאה"
לטענתו של אייל גולן?

"אולי הגיע הזמן גם לביקורת לא רק כלפי המפורסמים שמעורבים בנושאים האלה (אייל גולן או הכדורגלנים והקטינות) אלא גם כלפי הדור הזה שמנרמל מיניות גבוהה מידי מגיל צעיר מאוד ולשקר כמובן ואז להוציא את הצד השני לא בסדר"

תודה על הסיכום הזה לגועל נפש שכתבת. אתה מאשים אותן באונס שהן עברו? וואו. האשמה על אונס היא על האנס בלבד, לא על הנאנסת. זה הזוי שאני בכלל צריך להזכיר את זה.
תמיד להאמין לקורבן