18 תשובות
איכסס
שואל השאלה:
אכלתי טוב לא היה משהו לא טוב אולי זה בגלל שלא אכלתי ושתיתי ורק בלילה אכלתי המון?
ולאחרונה אני לא אוכלת ושותה מספיק
אכלתי טוב לא היה משהו לא טוב אולי זה בגלל שלא אכלתי ושתיתי ורק בלילה אכלתי המון?
ולאחרונה אני לא אוכלת ושותה מספיק
אנונימית
שואל השאלה:
וואי זה היה כלכך מזעזע צחצחתי שיניים ואז פתאום התחלתי להקיא
וואי זה היה כלכך מזעזע צחצחתי שיניים ואז פתאום התחלתי להקיא
אנונימית
יכול להיות פשוט קודם כל תנסי לאכול יותר וגם לא לאכול בסמוך לשינה
שואל השאלה:
אוף עכשיו יש לי שיעור פרטי אין לי כוח ללכת בא לי לישון בכלל
אוף עכשיו יש לי שיעור פרטי אין לי כוח ללכת בא לי לישון בכלל
אנונימית
אז תגידי להורים שלך שאת לא מרגישה טוב
שואל השאלה:
הם לא יאמינו אמא שלי לא מאמינה
הם לא יאמינו אמא שלי לא מאמינה
אנונימית
תגידי לה שהקאת והיא תבין, אולי יש לך חום?
שואל השאלה:
אין לי חום הקיא היה עם האוכל מאתמול
יותר נכון מהיום כי אכלתי בלילה
אין לי חום הקיא היה עם האוכל מאתמול
יותר נכון מהיום כי אכלתי בלילה
אנונימית
עדיין תגידי לאמא שלך שהקאת ואת לא מרגישה טוב ושלא תלכי היום לשיעור פרטי
שואל השאלה:
לא משנה אני לא יגיד אין לי כוח אליהם
לא משנה אני לא יגיד אין לי כוח אליהם
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על העזרהה
תודה על העזרהה
אנונימית
שואל השאלה:
יופי עכשיו אני צריכה לבלוע רטלין איזה כיף
יופי עכשיו אני צריכה לבלוע רטלין איזה כיף
אנונימית
אולי פשוט אכלת משהו לא טוב לא נורא זה יכול לקרות
יכול להיות שאכלת משהו לא טוב אולי אכלת מכלי שהיה מלוכלך
אנונימית
אולי אכלת יותר מדי דברים או דברים מקולקלים?
שואל השאלה:
איכ אני הקאתי ממש וזה דוחהה
איכ אני הקאתי ממש וזה דוחהה
אנונימית
סתם חבל שתלכי
באותו הנושא: