10 תשובות
מה זאת אומרת אחי
כלום
אתה כולה בן 21, מה אתה מצפה לעשות?
אנונימי
אתה בו 21 בטח סיימת צבא אני מניח זה נחשב שעשית משהו בחיים שלך זה אחלה של נקודת פתיחה
גם אתה בן 21 זה לא שיש לך עכשיו משכנתא על הראש אישה וילדים אתה צעיר תלך תטייל או משהו
אנונימי
שואל השאלה:
אני מרגיש כאילו לא עשיתי שום דבר עם תוכן, זו הכוונה שלי
כאילו בזבזתי הרבה זמן בלא לעשות שום דבר שאני באמת רוצה ויותר מדי זמן בלנסות לספק אנשים שלא באמת משנים
אנונימי
שואל השאלה:
לא עשיתי צבא כי אני על הרצף והם לא נתנו לי אפילו צו גיוס. עשיתי שנה של שירות לאומי ואז לא עשיתי כלום למשך שנה שלמה. רוב מה שאני עושה זה משחק במחשב. התחלתי תואר אבל אני לומד אותו ממש לאט
אנונימי
מובן
נו אתה עושה תואר מה רע?
זה פצצה ועוד בגיל 21 אחי זה ממש ממש טוב
אנונימי
אז תתחיל לעשות דבריםם
תעשה רשימה של דברים ממש מגניבים שבאלך לעשות ותנסה לממן אותם לאט לאט
תתחיל להכיר אנשים חדשים
תמצא תחביבים חדשים
תנסה עבודות שונות או משהו
תחסוך כסף למשהו גדול
ואתה רק בתחילת הדרך , זה תמיד מרגיש ככה
תתחיל לפתח תחביבים
אתה רק בן 21 אתה לא בגיל שאמור להתחרט על דברים שלא עשית, להפך, אתה בגיל של התחלת דברים וחוויות..
אז תקום ותחשוב על עשיית דברים שתעריך