6 תשובות
כשהייתי לוקחת בעבר הייתי רעבה כל הזמן
אבל זה תלוי בגוף שלך ובכדורים
אני מעולם לא לקחתי אבל זה דבר ידוע שכן, בנוסף להמון תופעות לוואי מסוכנות אחרות הרבה יותר גרוע מהשמנה, לא לכל נער עם בעיות משמעת צריך לתת סמים.
אותי הם לא השמינו
אבל גם אם כן זה ככ שווה את זה
שואל השאלה:
כן אבל זה מה שמפחיד אותי^^
אנונימית
איזה כדורים?
יש כאלה שכן
אני לקחתי המון סוגים שונים של כדורים פסיכיאטרים והדבר היחיד שהשמין הייתה תרופה בשם מירו