9 תשובות
אז למה לא ענית לו
תביני את העניין עם עצמך
ותהיי כנה והוגנת איתו ועם עצמך ותספרי לו אם את חושבת שאין לזה עתיד
שואל השאלה:
האמת שלא עניתי לו וסיננתי אותו כי קרה לי אתמול בלילה משהו טראומתי מאוד וכשקורה לי משהו כזה אני מרחיקה את עצמי מכולם ולא מדברת ולא עונה ואני רוצה לרשום לו ואני לא יודעת להביע את עצמי בכתב אני לא יודעת מה לרשום לו
כי יכול להיות שאת מרגישה שזה טיפה גדול עליך וזה לא, במיוחד אם זה פעם ראשונה, תשבי לדבר עם עצמך, תביני את הרגשות שלך, תגיעי לתשובה ללמה סיננת אותו, שם תמצאי גם את התשובה להאם שווה לך להמשיך לדבר איתו או לא
אנונימית
תכתבי מהלב
אל תחשבי על זה יותר מדי
אני אוהב להאמין שהכל רשום כבר מראש ומה שקרה אמור לקרות
שואל השאלה:
פליז פליז תענו אני מתחננת שתעזרו לי מה לכתוב לו
אז תגידי לו מה שכתבת לנו
תגידי לו את האמת, תגידי למה את לא ענית לו
שואל השאלה:
אבל לא באלי להגיד לו מה המקרה שקרה לי שזה בגלל זה לא עניתי לו