התחברות
הרשמה
מה הקטע שתמיד מציירים לב בצורה הרגילה, כשהוא סתם גוש אדום?
28 ביולי 2013, 12:58
ציור
אמנות
צבעים
חיזור
אהבה
3 תשובות
לא הבנתי?
ר
רותם ;) Always answer
זה יפה
נ
נוי(פראייר מי שמבזבז)
פשוט מישהו חשב לצייר את זה בצורה יותר נחמדה לעין.
T
The One & Only Answersmaster
באותו הנושא:
מה הייתם עושים אם הייתי מצייר אתכם בצורה לעגנית ושולח לכולם את הציור?
רמזים לבחורה חרדית - איך לרמז לבחורה חרדית בצורה שלא יבחינו ואם היא בקטע שהיא תבין!
מה הקטע שתמיד בסופר פארם כשאת באה לקנות משהו כל שניה מנסים לעזור לך והן יושבות על הוריד.. גם אצלכם ככה?
מה הקטע שבאינסטגרם נהיה הטרנד הזה של בגדים צבועים כאילו שפשוט מציירים את הבגדים על הגוף מה הקטע?!?!
כיצד אני יכולה לכתוב בוורד בכתב יד חופשי (לא דפוס) ובאיזו תוכנה אני יכולה לצייר בצורה חופשית (לא בצייר כי זה לא נוח)?
איך לשדר למישהו שאני בקטע שלו בצורה ברורה אבל בלי להגיד
האם לדעת לצייר זה משהו שנולדים איתו או שאפשר ללמוד לצייר?
צייר נמחק בטעות - פעם בטעות מחקתי את הצייר מהעזרים במחשב ואין לי צייר במחשב אפשר להוריד צייר? או איך אני מחזירה אותו?
יש אחד שתמיד חופר לי רואים שהוא נדלק עלי אבל ישלו חברה אז מה הקטע שלו?
יש חיילת שתמיד ששמה אליינר ממש בולט קבוע. לא חייבים להתאפר ממש בצורה עדינה ולא בולטת?
לצייר צורות הנדסיות בראיון עבודה - היום הייתי בראיון ובקשו ממני לצייר עיגול משולש וריבוע, מה זה אומר?