אני ממש מהקטנים של השכבה רוב הסיכויים שאני אתגייס במרץ (2026) וויתרתי כבר על שנת שירות או מכינה לא כיף לי בבית אני אוהבת את המשפחה שלי אבל אני שונאת את האווירה בבית ותכף אחותי הגדולה כנראה תעבור מהבית ואני אשאר לבד לא משהו לי גם בבית ספר אבל יהיה לי קשה בלי מסגרת וגם אם אני אעבוד עדיין אני אהיה בלי חברות ואני אחזור אח"כ הביתה ולא יהיה לי עם מי להיות וכזה קיצר יש לי עוד מלא זמן עד שאני מסיימת בית ספר בכלל אבל אני כבר בלחץ מזה חחח מה עושים