4 תשובות
בגרות במה?
שואל השאלה:
לשון
אנונימית
כן גם לי יש לשון
ולמזלך דיברתי עם הרכזת בגרויות. אנחנו עשינו שתי מתכונות וכל מתכונת שווה 33% והשאר מתחלק השווה בין י ליא או רק מבחנים רגילים מיא