5 תשובות
היי גם לי יש מבחן עוד שבוע וחצי בזה
גיאו הכי טוב תמיד
מניסיון, כל בגרות שונה לגמרי!
אל תהיי מקובעת ואל תבואי מראש עם ידיעה מה את מתכוונת לעשות.
תגיעי לבגרות תקראי את כל השאלות תעברי עליהן כזה זריז ותראי מה יותר מסתדר לך
שואל השאלה:
זה לא בגרות זה מבחן
והשאלה האם בכלל ללמוד לסדרות למרות שהסיכוי שלי להצליח בהן הוא קלוש או לוותר על זה מראש
אנונימית
אה מחילה חשבתי בגרות כי יש בגרות עוד שבועיים, אבל על אותו עיקרון, תלמדי הכל ותגיעי לבגרות ותראי מה מסתדר לך
כעיקרון תמיד עדיף שתיהיה לך עוד אופציה ולא לוותר מראש על נושא
אני חושבת שעדיף לך לנסות לתרגל מהכל ובמבחן תראי מה יותר מסתדר לך