10 תשובות
עזבי השקעות, מהימורים את יכולה להפסיד רק 100 אחוז ולהרוויח מעל ל1000 אחוז
שואל השאלה:
איזה באסה שזה לא מה ששאלתי רק
גם השקעות וגם הימורים הם גרועים ,
אנשים איבדו את הבתים שלהם בגלל זה
משפחות שלמות התפרקו בגלל זה
שואל השאלה:
לא אכפת לי אבל
סתמי תפה ענינו לך על השאלה את לא המלכה או משהו
שואל השאלה:
חיים שתוק לא עניתם על כלום יהזייה
^

טריק חכם שאת כן יכולה לעשות כדי להתעשר (שלא מלמדים בבית ספר)
לשים כל חודש 1000 ש"ח בצד/חיסכון
מוזמנת לפרטי אני יענה על השאלות שלך
אקסלנס או אי ביי אי
^

הבעיה ב-בתי השקעות (גם היותר הגונים) שהעמלה שלהם מאוד גבוהה