6 תשובות
כולה שגיאות ביג דיל.. תתמודדי ותיראי שלפעמים אנשים עם שגיאות טובים לא פחות מאנשים בלי.
אני חושבת שבאמת תצטרכי להתעלם מזה. הם לא עושים את זה בכוונה לעצבן אותך, את יודעת...
יש אני כאלה, בעיקר יש ילדים.

זה לא אומר עליהם כלום מלבד זה שהם טעו, קורה.

ניתן להעיר, אם הם יקבלו את ההערה כמובן, ובמידה והאדם הטועה חשוב לך.

לא כל אחד אוהב כשמעירים לו, וזה גם מאוד תלוי בסיטואציה.

ניתן להתעלם גם, לא חובה בכלל להעיר.
לנסות להבין ולקבל אותם איך שהם.
והשגיאות יכולות להסתדר d;
לא יודעת.. תצטרכי להתמודד.
לאא נו סטיפס תיקנו לי את התגובה