התחברות
הרשמה
כדאי לי לשרת בלוחמה שנתיים שמונה או שכבר עדיף למצוא תפקיד אחר בשביל שירות של שנתיים?
מצד אחד בא לי תפקיד קרבי אבל יש כאלה שאומרים שעדיף לי להשתחרר כמה שיותר מוקדם וזה לא שווה לבנות
14 בינואר 2025, 23:41
שירות צבאי
לוחמות
קרבי
גיוס
תפקידים
2 תשובות
איך שאת מרגישה בלב שלך
מ
מבוגרוס
לברוח מקרבי. אלא אם אתה ממש ממש ממש ממש ממש רוצה קרבי וזה החלום שלך, זה מסגרת כל-כך קשה שלא מתאימה לכולם גם אם אתה חושב שכן
א
אנונימית1007
באותו הנושא:
מותר לנשים דתיות לשרת בלוחמה? עם חצאית והכל
אתם/ן באמת חושבים/טת שבנות יכולות לשרת במסגרת לוחמה בצהל?
למה לדעתם נשים יכולות לשרת בתפקיד לוחמה במלחמה?
אתם חושבים שבנות צריכות לשרת בצהל לא רק בלוחמה בכללי
טיפים איך לעלות פרופיל יש לי 64 ואני צריכה לעלות רק ל72 בשביל לשרת בלוחמה
לוחמות מעברים משרתות שנתיים שמונה או שנתיים רגיל?
גברים שלא משרתים בקרבי עדיין עושים שנתיים שמונה או שנתיים כמו בנות?
לדעתכם אישה שמנה/מלאה יכולה לשרת בלוחמה?
החלום הכי גדול שלי מבחינת צבא זה לשרת בלוחמה
אם אני רוצה לשרת בלוחמה אבל גם לעבוד בהוליווד לא יקבלו אותי נכון?
בנות צריכות אישור הורים כדי לשרת בלוחמה בצבא?