44 תשובות
שואל השאלה:
סטוצינר זה הרבה פחות גרוע מז*נה, ונשים כאלו לא שופטות גברים כאלו
סטוצינר זה הרבה פחות גרוע מז*נה, ונשים כאלו לא שופטות גברים כאלו
אנונימית
לא זה לא
למי שמבין את המשמעות באמת זה לא כיף
למי שמבין את המשמעות באמת זה לא כיף
שואל השאלה:
כינוי אה נשים צריכות להיות שמורות וגברים לא? טוב
כינוי אה נשים צריכות להיות שמורות וגברים לא? טוב
אנונימית
גם נשים וגם גברים צריכים להיות שמורים
אין פה אפס.
אין פה אפס.
^^ככה מקובל ואת יודעת את זה טוב מאוד אז לא להתחכם
שואל השאלה:
"ככה מקובל" אחי לא קראת את השאלה? זה בדיוק מה שאני שואלת למה גברים חושבים שככה זה צריך להיות מקובל
"ככה מקובל" אחי לא קראת את השאלה? זה בדיוק מה שאני שואלת למה גברים חושבים שככה זה צריך להיות מקובל
אנונימית
נשים וגברים שונים
אי אפשר להשוות
אי אפשר להשוות
^^אח שלי כי זאת המציאות שלנו אני מדבר איתך עובדות פה, בנות צריכות להיות יותר שמורות מבנים כי ככה זה היום.
שואל השאלה:
זה שנשים וגברים שונים לא אומר שזה שונה
וכינוי בהרבה מדינות מערביות זה כבר לא ככה, ומי קבע שככה זה צריך להיות
זה שנשים וגברים שונים לא אומר שזה שונה
וכינוי בהרבה מדינות מערביות זה כבר לא ככה, ומי קבע שככה זה צריך להיות
אנונימית
אנחנו ארץ ישראל אל תדברי איתי על מדינות מערביות
שואל השאלה:
ישראל זה מדינה מערבית, ואני שואלת אותך שאלה ובמקום לענות סיבה אתה עונה "ככה זה", זה שמשהו מקובל לא אומר שזה נכון
ישראל זה מדינה מערבית, ואני שואלת אותך שאלה ובמקום לענות סיבה אתה עונה "ככה זה", זה שמשהו מקובל לא אומר שזה נכון
אנונימית
שואל השאלה:
חוץ מזה נשים שמורות לא רוצות גבר סטוצינר
חוץ מזה נשים שמורות לא רוצות גבר סטוצינר
אנונימית
דיי נו לא להיות ראש קטן בנות צריכות להיות הרבה יותר שמורות את אפילו יודעת שהשאלה הזאת קצת דפוקה
הם לא
גם לגבר כזה הדבקתם שם.
סטוציונר אז בואי לא ניתמם
גם לגבר כזה הדבקתם שם.
סטוציונר אז בואי לא ניתמם
ריל
אתן ממש לא חייבות יש עוד הרבה גברים שהם לא "סטוציונרים" כפי שאת אומרת.
דיי לנסות להשוות בין 2 המינים גברים זה מין שונה ונשים זה מין שונה, יש דברים שמקובלים בחברה ויש דברים שלא מקובלים, זה שזה "מקובל" בחברה לא הופך את זה לכביכול בסדר אבל כן זו האמת ואני אישית לא אצא עם מישהי שעשתה הרבה סטוצים.
שואל השאלה:
וגם האיבר של הגבר זה המקדש הפרטי שלו, ומה זה משנה, זה אותו האקט. אני לא אומרת שמיניות אותו הדבר אצל גברים ונשים אבל אתה לא יכול לשפוט בחורה כשאתה אותו הדבר
וגם האיבר של הגבר זה המקדש הפרטי שלו, ומה זה משנה, זה אותו האקט. אני לא אומרת שמיניות אותו הדבר אצל גברים ונשים אבל אתה לא יכול לשפוט בחורה כשאתה אותו הדבר
אנונימית
שואל השאלה:
כינוי גם נשים שעשו הרבה סטוצים לא ירצו לצאת עם גבר שעשה הרבה סטוצים. לפני 100 שנה היו מקובל להקות את האישה שלך זה לא אומר שום דבר
כינוי גם נשים שעשו הרבה סטוצים לא ירצו לצאת עם גבר שעשה הרבה סטוצים. לפני 100 שנה היו מקובל להקות את האישה שלך זה לא אומר שום דבר
אנונימית
אבל זה לא אותו דבר
האיבר של גבר זה לא המקדש הפרטי שלו כי הוא יכול להיכנס לכל מקום
לעומת האיבר של האישה שהיא בוחרת מה להכניס לתוכה
בכל אופן כמו שהבחור מעליי אמר, גברים ונשים הם שונים ולכן אין טעם להשוות ביניהם
האיבר של גבר זה לא המקדש הפרטי שלו כי הוא יכול להיכנס לכל מקום
לעומת האיבר של האישה שהיא בוחרת מה להכניס לתוכה
בכל אופן כמו שהבחור מעליי אמר, גברים ונשים הם שונים ולכן אין טעם להשוות ביניהם
שואל השאלה:
מה? גברים חתיכים גם יכולים לבחור מי יכנס
מה? גברים חתיכים גם יכולים לבחור מי יכנס
אנונימית
לא
הם בוחרים לאן להכניס
אבל עדיין צריך את האישור של האישה כדי להיכנס
הם בוחרים לאן להכניס
אבל עדיין צריך את האישור של האישה כדי להיכנס
^^^^דבר ראשון, לא עשיתי סטוצים בחיים וגם לא אעשה. דבר שני, כולם שונים יש כאלה שירצו לצאת עם בחורה כזאת ויש כאלה שלא, אני לא אצא עם מישהי כזאת כי מבחינתי זה מעיד על האופי, אנחנו לא בתקופת התנ"ך שהאיבר של הגבר זה "המקדש" הפרטי שלו, בחורות צריכות להיות יותר שמורות נקודה סוף פסוק.
שואל השאלה:
והאישה לא צריכה את האישור של הגבר?
והאישה לא צריכה את האישור של הגבר?
אנונימית
ברור שכן אבל את לא יכולה להכחיש שבסופו של דבר האישה היא זאת שמחליטה
שואל השאלה:
אם בחורות צריכות להיות יותר שמורות אז מי ישכב עם הבחורים? אין הגיון במה שאתם אומרים אתם סתם שוביניסטים
אם בחורות צריכות להיות יותר שמורות אז מי ישכב עם הבחורים? אין הגיון במה שאתם אומרים אתם סתם שוביניסטים
אנונימית
שתשכב עם מישהו שהיא סומכת עליו ויש בינהם משיכה אבל שלא תעשה הרבה סטוצים כמו שאת אומרת את מוציאה דברים מהקשרם
אנחנו פשוט ריאלים, ואין קשר לשוביניזם
את פשוט כל כך מקובעת בדעה שלך שאת לא מוכנה להקשיב לדעות של אחרים ובנוסף לזה את מוציאה מהקשר את מה שאחרים אומרים כי את לא מסכימה איתם
את לא מנסה להבין מה הם באמת מנסים להגיד, את רק מחפשת לתקוף
את פשוט כל כך מקובעת בדעה שלך שאת לא מוכנה להקשיב לדעות של אחרים ובנוסף לזה את מוציאה מהקשר את מה שאחרים אומרים כי את לא מסכימה איתם
את לא מנסה להבין מה הם באמת מנסים להגיד, את רק מחפשת לתקוף
שואל השאלה:
אני שמעתי טוב מאוד מה אמרתם ואין שום הגיון, מדובר באותו האקט ואתה לא יכול לשפוט מישהו שמנהג בדיוק אותו הדבר כמול
אני שמעתי טוב מאוד מה אמרתם ואין שום הגיון, מדובר באותו האקט ואתה לא יכול לשפוט מישהו שמנהג בדיוק אותו הדבר כמול
אנונימית
יש היגיון, את פשוט לא לוקחת בחשבון את העניין המגדרי
ועם כמה שאת חושבת שזה לא חשוב, זה חשוב,
גברים ונשים הם שונים נקודה
בין אם זה מבחינה ביולוגית ובין אם זה מבחינה מנטלית
אי אפשר להשוות בין המינים לכן המשמעות של אותו האקט עבור שני המינים היא שונה
ועם כמה שאת חושבת שזה לא חשוב, זה חשוב,
גברים ונשים הם שונים נקודה
בין אם זה מבחינה ביולוגית ובין אם זה מבחינה מנטלית
אי אפשר להשוות בין המינים לכן המשמעות של אותו האקט עבור שני המינים היא שונה
זה כן שונה בגלל שגברים לא מתייחסים לסטוץ כמשהו משמעותי יותר מדי בחיים שלהם
הם פשוט מזיינים וממשיכים הלאה בחיים שלהם
בניגוד לנשים שהרבה פעמים לוקחות את זה לכיוון רגשי ולכן זה הרבה יותר משמעותי עבורן
הם פשוט מזיינים וממשיכים הלאה בחיים שלהם
בניגוד לנשים שהרבה פעמים לוקחות את זה לכיוון רגשי ולכן זה הרבה יותר משמעותי עבורן
שואל השאלה:
יש נשים שלא לוקחות את זה כמשמעותי במיוחד היום, אם אישה עושה הרבה סטוצים זה אומר שזה לא אומר שום דבר בשבילה
יש נשים שלא לוקחות את זה כמשמעותי במיוחד היום, אם אישה עושה הרבה סטוצים זה אומר שזה לא אומר שום דבר בשבילה
אנונימית
נכון אבל זה עדיין לא משנה את העובדה שהיא מאפשרת לכל אחד להיכנס למקדש הפרטי שלה כשהיא יודעת שהיא הסלקטורית
בנוסף אני מאמין שברוב הפעמים זה כן יכול להתפתח מהצד של האישה והיא כן תתחיל להרגיש דברים מעבר
בנוסף אני מאמין שברוב הפעמים זה כן יכול להתפתח מהצד של האישה והיא כן תתחיל להרגיש דברים מעבר
מה ההיגיון של 'הבחורה היא זאת שמחליטה'?
האישה צריכה את ההסכמה של הגבר בשביל סקס/זוגיות באותה מידה שהוא צריך את שלה.
באיזה אופן האישה היא זאת ש'מחליטה', איפה ההבדל? הסכמה דורשת במידה שווה את שני הצדדים.
האישה צריכה את ההסכמה של הגבר בשביל סקס/זוגיות באותה מידה שהוא צריך את שלה.
באיזה אופן האישה היא זאת ש'מחליטה', איפה ההבדל? הסכמה דורשת במידה שווה את שני הצדדים.
אנונימי
כמו שכבר אמרתי, היא צריכה "לאשר" את הכניסה לתוכה
כמובן שזה דורש גם הסכמה של הגבר אבל בין אם הוא מסכים או לא מסכים, בסופו של דבר האישה היא זו שנותנת את האישור הזה, אם הגבר לא מסכים להיכנס לשם זה כבר עניין שלו וזה לא משנה אם האישה תאשר או לא
הגבר עדיין לא יכנס, אבל מן הסתם שבסופו של דבר האישה היא זאת שבוחרת עם מי להגיע לסיטואציות האלה מלכתחילה
כמובן שזה דורש גם הסכמה של הגבר אבל בין אם הוא מסכים או לא מסכים, בסופו של דבר האישה היא זו שנותנת את האישור הזה, אם הגבר לא מסכים להיכנס לשם זה כבר עניין שלו וזה לא משנה אם האישה תאשר או לא
הגבר עדיין לא יכנס, אבל מן הסתם שבסופו של דבר האישה היא זאת שבוחרת עם מי להגיע לסיטואציות האלה מלכתחילה
שואל השאלה:
אתה פשוט מחרטט
אתה פשוט מחרטט
אנונימית
זאת דעתי
את לא חייבת להסכים איתה
את לא חייבת להסכים איתה
כי לאישה קל להשיג ס*ס
היא יוצאת לצומת וכבר יהיו אופציות
הפוך זה לא עובד גבר עובד בשביל זה הוא צריך להיות משהו מסוים שבכלל יהיו לו
אם בחורה עכשיו רוצה סקסטינג או סקס עם מישהו ותצא לרחוב תוך כמה שניות היא משיגה לעומת גבר?
אישה אפילו מכוערת רק קיימת ויהיה מישהו שיקפוץ
אישה שומרת על השער ומחליטה עם מי לשכב ולא הפוך
עניין של כבוד עצמי וערך עצמי ופה היא נמדדת
לנשים כאלה בדרך כלל יש נזק נפשי
עמוק בפנים אתן יודעות את זה ולא מספרות את המספר פרטנרים מאשר גבר שלא יהיה אכפת לו לספר ואפילו יתגאה נשים וגברים זה לא אותו דבר
נשים וגברים זה לא אותו דבר אצל אישה מין זה רגשי היא לוקחת מזה דברים רגשית וזה משפיע עליה
אצל גבר זה בלי כמו להשתין
ויכול אפילו לחזור לאהוב את אישתו באותה מידה ולא אם המקרה הפוך
לגברים זה לא נפוץ ואחד כזה שמצליח זה מישהו שהפך את עצמו למשהו והוא שווה משהו וזה הישג
אם גבר משיג בחורה אחרי דייט ראשון היא פשוט שווה מנת המבורגר או שכל אחד יכול לראות את החור ת*ת שלה עבור 7.99 דולר כמו מנוי נטפליקס
גבר ייצא עם אחת כזאת שנותנת מהר אבל אוטומטית ישים אותה מראש בקטגוריה של משהו זמני לא ייקח לרציני וזה רק למין
לעומת מישהי ששומרת על עצמה עם ערך גבוה שהמחיר שלה חתונה לדוגמא
אישה רק קיימת ומשיגה בקלות גם 10 בו זמנית אם צריך אז איפה ההשוואה בדיוק
אישה נולדת עם ערך ואם היא מתחילה לחלק אותו לכולם יורד לה הערך
יש ילדת רחוב שעוברים עליה בתורות
כל פעם מישהו אחר
ויש בת של מלך עם דף חלק לבן טהורה ובלי טראומות ונזק נפשי ונאמנה ולחתונה ואמא לילדים
נשים וגברים זה לא אותו דבר.
למוצר זול יש הרבה קונים.
היא יוצאת לצומת וכבר יהיו אופציות
הפוך זה לא עובד גבר עובד בשביל זה הוא צריך להיות משהו מסוים שבכלל יהיו לו
אם בחורה עכשיו רוצה סקסטינג או סקס עם מישהו ותצא לרחוב תוך כמה שניות היא משיגה לעומת גבר?
אישה אפילו מכוערת רק קיימת ויהיה מישהו שיקפוץ
אישה שומרת על השער ומחליטה עם מי לשכב ולא הפוך
עניין של כבוד עצמי וערך עצמי ופה היא נמדדת
לנשים כאלה בדרך כלל יש נזק נפשי
עמוק בפנים אתן יודעות את זה ולא מספרות את המספר פרטנרים מאשר גבר שלא יהיה אכפת לו לספר ואפילו יתגאה נשים וגברים זה לא אותו דבר
נשים וגברים זה לא אותו דבר אצל אישה מין זה רגשי היא לוקחת מזה דברים רגשית וזה משפיע עליה
אצל גבר זה בלי כמו להשתין
ויכול אפילו לחזור לאהוב את אישתו באותה מידה ולא אם המקרה הפוך
לגברים זה לא נפוץ ואחד כזה שמצליח זה מישהו שהפך את עצמו למשהו והוא שווה משהו וזה הישג
אם גבר משיג בחורה אחרי דייט ראשון היא פשוט שווה מנת המבורגר או שכל אחד יכול לראות את החור ת*ת שלה עבור 7.99 דולר כמו מנוי נטפליקס
גבר ייצא עם אחת כזאת שנותנת מהר אבל אוטומטית ישים אותה מראש בקטגוריה של משהו זמני לא ייקח לרציני וזה רק למין
לעומת מישהי ששומרת על עצמה עם ערך גבוה שהמחיר שלה חתונה לדוגמא
אישה רק קיימת ומשיגה בקלות גם 10 בו זמנית אם צריך אז איפה ההשוואה בדיוק
אישה נולדת עם ערך ואם היא מתחילה לחלק אותו לכולם יורד לה הערך
יש ילדת רחוב שעוברים עליה בתורות
כל פעם מישהו אחר
ויש בת של מלך עם דף חלק לבן טהורה ובלי טראומות ונזק נפשי ונאמנה ולחתונה ואמא לילדים
נשים וגברים זה לא אותו דבר.
למוצר זול יש הרבה קונים.
אנונימי
שואל השאלה:
דבר ראשון אתה ממש מגזים, זה לא עד כדי קל קל לנשים וקשה לגברים, ראיתי הרבה גברים ממוצעים מקבלים הרבה נשים. דבר שני איך זה שמשהו קל להשגה גורם לזה להיות משהו רע? אם מישהי נהנת מזה והיא משיגה את זה קצת יותר בקלות מה הופך את זה למשהו רע? אם ככה אז צריך להיות משהו שלילי שמעשה עצמו ולא רק בעובדה שזה קל להשגה. בוא נגיד יש מישהי שמצליחה לשכב עם הרבה גברים מאוד שווים שכן יש להם סטנדרטים, האם זה אומר שהיא גם צריכה להתגאות בזה כמו גבר? כי לפי מה שאתה אומר גברים צריכים להתגאות בזה כי זה קשה יותר להשיג
ועוד גבר והכי חשוב, גם גברים וגם נשים עם מספר פרטנרים גדול בודגים יותר, מתגרשים יותר ופחות שמחים במערכת יחסית. אם לשכב עם הרבה אנשים זה זול, אז זה לא בסדר גם לנשים וגם לגברים. די כבר לשטויות
דבר ראשון אתה ממש מגזים, זה לא עד כדי קל קל לנשים וקשה לגברים, ראיתי הרבה גברים ממוצעים מקבלים הרבה נשים. דבר שני איך זה שמשהו קל להשגה גורם לזה להיות משהו רע? אם מישהי נהנת מזה והיא משיגה את זה קצת יותר בקלות מה הופך את זה למשהו רע? אם ככה אז צריך להיות משהו שלילי שמעשה עצמו ולא רק בעובדה שזה קל להשגה. בוא נגיד יש מישהי שמצליחה לשכב עם הרבה גברים מאוד שווים שכן יש להם סטנדרטים, האם זה אומר שהיא גם צריכה להתגאות בזה כמו גבר? כי לפי מה שאתה אומר גברים צריכים להתגאות בזה כי זה קשה יותר להשיג
ועוד גבר והכי חשוב, גם גברים וגם נשים עם מספר פרטנרים גדול בודגים יותר, מתגרשים יותר ופחות שמחים במערכת יחסית. אם לשכב עם הרבה אנשים זה זול, אז זה לא בסדר גם לנשים וגם לגברים. די כבר לשטויות
אנונימית
תעברי לנשים
אנונימי
זה לא מה שהתכוונתי
ברור שצריך הסכמה של שני הצדדים
אבל הנקודה שלי היא שבסופו של זה שונה עבור שני המינים לכן אי אפשר להשוות
ברור שצריך הסכמה של שני הצדדים
אבל הנקודה שלי היא שבסופו של זה שונה עבור שני המינים לכן אי אפשר להשוות
צריך לזכור שהבחור למעלה בעצמו שכב איתה, אפשר להגיד שאפילו לפי דעתו הוא זול בעצמו ולדעתי אפשר להוסיף שזה מראה שהוא נואש
אז תסביר מאין נובע שהאישה בוחרת ומה בדיוק ההבדל.
אנונימי
התשובות כאן מגעילות אותי באמת מזל שאני לסבית
אנונימית