7 תשובות
לא בהכרח
מקווה שהם בחיים
מקווה שהם בחיים
אני חושבת שיכול להיות שזה סימן..גם לא החזירו אותם בעסקה הראשונה שהיו אמורים להחזיר ילדים ונשים. אני ממש מקווה שהם בסדר
שואל השאלה:
נכון שיש עוד פעימות אבל מבחינת זה שהם ילדים הם בעדיפות "גבוהה" יותר מהנשים ככה גם היה בעסקה הקודמת שקודם כל שוחררו ילדים חוץ מהם
אני פשוט חושבת עליהם כל הזמן ומרגיש לי שהם לא איתנו וזה גומר אותי
נכון שיש עוד פעימות אבל מבחינת זה שהם ילדים הם בעדיפות "גבוהה" יותר מהנשים ככה גם היה בעסקה הקודמת שקודם כל שוחררו ילדים חוץ מהם
אני פשוט חושבת עליהם כל הזמן ומרגיש לי שהם לא איתנו וזה גומר אותי
אנונימית
אני ממש מבינה אותך. אני ממש מקווה שהם בסדר וזה ממש מפחיד שלא שחררו אותם כבר. יש לנו תינוק בשבי שאני מאד מקווה שהוא בסדר
לא קשור
אין קשר
יש עוד הרבה פעימות
יש עוד הרבה פעימות
חס וחלילה
באותו הנושא: