7 תשובות
תחזרי לשיעור ילדה
דאמ מביך שלו
אנימתה^
אנימתה^
למה שיברח..
אני לא הייתי בורח הייתי עושה איזה מוב רציני...
אני לא הייתי בורח הייתי עושה איזה מוב רציני...
שואל השאלה:
יש לי הפ-סקה:)
יש לי הפ-סקה:)
אנונימית
שואל השאלה:
יעני הברזתי
יעני הברזתי
אנונימית
שואל השאלה:
מה שנקרא עשיתי קקי בתחתונים דאמ דאמ דאמ
מה שנקרא עשיתי קקי בתחתונים דאמ דאמ דאמ
אנונימית
מה?
אנונימית
באותו הנושא: