7 תשובות
הכל יכול להיות
יכול להיות שכן
שואל השאלה:
למה כן אם יש הפסקת אש בעזה אז לחיזבאללה אין אינטרס לירות טילים
אנונימית
אין לדעת
כן כי אי אפשר לסמוך עליהם הם פתאום יכולים לתקוף
לא חושב. לחיזבאללה יש אינטרס לשמור על שקט כדי להחזיר את הארגון למה שהוא היה לפני המלחמה ואולי יותר.
אנונימי