4 תשובות
שניהם אותו הדבר, אבל יחסית לשעה ריצה תוריד לך יותר.
לדעתי הליכה מהירה של שעה בערך יעזור מאוד (: זה משחרר עצבים בלי קשר וגם זו הדרך הטובה ביותר להוריד בירכיים.
נ. ב. לפעמים ריצה זה דופק את הברכיים..
אופניים. זה מתמקד בדיוק על הירכיים