4 תשובות
^^^ אתה הדיוט אל תענה סתם ותלחיץ אנשים
אפריל - מאי לכל הידוע לי.. יש עוד מתמיינים אז הגיוני שהם לוקחים את הזמן
שואל השאלה:
עשיתי את כל השלבים (אני אחרי ראיון פסיכולוג גם), אני פשוט ילידת ינואר אז התחלתי מאוד מוקדם.
עשיתי את כל השלבים (אני אחרי ראיון פסיכולוג גם), אני פשוט ילידת ינואר אז התחלתי מאוד מוקדם.
אנונימית
אם את מחכה חצי שנה כנראה שלא עברת
באותו הנושא: