9 תשובות
כן אמרו אחת
ביום שבת ולא לא אמרו עדיין
שואל השאלה:
מי
פליז או הביבסים או התצפיתניות
עדיין לא, והם אמורים להשתחרר מחר
אבל צהל נורא לחוץ שיצאיהו את ארבל מעניין למה
הן אמורות להשתחרר מחר, לא בראשון, ועוד אין רשימה
ישראל אמרה שחמאס יכלול בפעימה מחר את ארבל יהוד ועוד 3 תצפתניות שאנחנו עדיין מחכים לשמן