3 תשובות
להראות לו שלמרות הכל את מאושרת, צוחקת, נהנת ולא שמה עליו:))
חחח‎חחח מקובלת.. מה את ילדה בת 12?! ואני לא מאמינה שבאמת אפשר להראות למישהו מה הוא הפסיד כי זה עניין של טעם..
להראות שהצלחת ואת מקובלת וכאלה