3 תשובות
לכל אייפון חדש יש איכות מעולה
אם את לא בקטע של לבזבז יותר מדי כסף ולא חשוב לך מסך גדול יותר את יכולה לקנות את ה-14 15 16 הרגילים
שואל השאלה:
ראיתי סרטונים שאומרים שה15 עם איכוץ ממש גרועה
אנונימית
ל-15 יש איכות פצצה