14 תשובות
כולם שווים! את כולם צריך להחזיר! אף אחד לא מעל אף אחד.
כי אנשים הרבה יותר רגישים כשזה מגיע לתינוקות וילדים ממש קטנים
אני לא שמעתי אנשים אומרים דבר כזה וזה נוראי להגיד, מי שמרגיש ככה מטומטם על כל הראש
הם לא חושבים שהם יותר חשובים. פשוט כואב לנו שהחטופים הכי צעירים הם ממשפחת ביבס. תינוק, ילד קטן ואמא נמצאים בעזה. כל כל החטופים חשובים אבל משפחת ביבס יותר מוכרים
שואל השאלה:
^^^^זה מצדיק את מה שהם כותבים??
^^^^זה מצדיק את מה שהם כותבים??
אנונימית
הם לא יותר חשובים אבל מן הסתם שיש עדיפות להחזיר קודם תינוקות ונשים, אני לא רוצה שזה ישמע רע במיוחד שיש לך אבא חטוף וזה באמת נושא רגיש.
חשוב לי להבהיר שאני כמובן רוצה את כולם בבית ללא יוצא מן הכלל!
בעזרת השם שכולם יזכו לחזור הביתה ואת בחורה חזקה ומדהימה אני מניחה לעצמי שזה לא פשוט בכלל.
שולחת חיבוק חיזוק מרחוק❤
חשוב לי להבהיר שאני כמובן רוצה את כולם בבית ללא יוצא מן הכלל!
בעזרת השם שכולם יזכו לחזור הביתה ואת בחורה חזקה ומדהימה אני מניחה לעצמי שזה לא פשוט בכלל.
שולחת חיבוק חיזוק מרחוק❤
דבר ראשון אני ממש מצטערת את יכולה לתת את השם שלו כולל שם האמא כדי שנוכל להתפלל עליו?
דבר שני משפחת ביבס התפרסמה אין סיבה מעבר חשבתי על זה אתמול שיש חטופים שאנשים בכלל לא יזהו את פרצופם ולא את שמם ויש כאלה די מפורסמים זה עצוב
דבר שני משפחת ביבס התפרסמה אין סיבה מעבר חשבתי על זה אתמול שיש חטופים שאנשים בכלל לא יזהו את פרצופם ולא את שמם ויש כאלה די מפורסמים זה עצוב
לא יודעת מי אמר לך את זה אבל רואים שהוא מגזים. לא צריך להתייחס לאנשים כאלה סתומים ודי סביר שהם גם ככה מתים זה לא אומר שלא צריך להציל את מי שחי אף אחד לא לוקח אותו ברצינות
כי הם טיפשים
תתעלמי מהם חבל על האנרגיות שלך
תתעלמי מהם חבל על האנרגיות שלך
אני באופן כללי כועס שרק מדברים על הנשים ואין כמעט זכר לגברים החטופים
כולם שווים וכולם צריכים לחזור ראשונים לא משנה מה המין שלהם
כולם שווים וכולם צריכים לחזור ראשונים לא משנה מה המין שלהם
את צודקת, אבל נראה לי זה בגלל העובדה שאלה תינוקות שגדלים בשבי.
אנונימית
אני חושבת שבאמת חשוב להחזיר את כולם ללא יוצא מן הכלל
מקווה שאבא שלך ושאר החטופים יחזרו במהרה בריאים ושלמים3>
מקווה שאבא שלך ושאר החטופים יחזרו במהרה בריאים ושלמים3>
כל הסיפורים של החטופים והנרצחים כואבים..
אבל שלהם זה מאוד כואב כי כל המשפחה נחטפה וכמעט לא יודעים מה עולה בגורלם..
אבל שלהם זה מאוד כואב כי כל המשפחה נחטפה וכמעט לא יודעים מה עולה בגורלם..
אנונימית
כולם שווים באותה מידה
אבל אני מניח שאומרים את זה בגלל כפיר ואריאל
אבל אני מניח שאומרים את זה בגלל כפיר ואריאל
באותו הנושא: