13 תשובות
אם מרביצים לך תברח אם מביאים לך תיקח
שואל השאלה:
אבל רציתי להתגייס בשביל החוויה ולהתבגר ולהכיר ולהתפתח
אבל רציתי להתגייס בשביל החוויה ולהתבגר ולהכיר ולהתפתח
אנונימית
את תמיד יכולה להתנדב או לערער על ההחלטה שלהם אבל אני לא ממליץ
שואל השאלה:
אפשר הסבר למה? שמעתי שמי שלא עושה צבא זה גם כתם לכל החיים.. ולא רוצה שיסתכלו עליי כפחות ממישהו שכן עשה
אפשר הסבר למה? שמעתי שמי שלא עושה צבא זה גם כתם לכל החיים.. ולא רוצה שיסתכלו עליי כפחות ממישהו שכן עשה
אנונימית
כנראה שיש לך בעיה נפשית/או בריאותית/או דת
שעשו שיקול שאת לא צריכה להיות בצבא..
מה שכן את יכולה לערער עד 90 יום כן להתגייס
או להתנדב לצבא דרך עמותת גוונים או שירות לאומי
שעשו שיקול שאת לא צריכה להיות בצבא..
מה שכן את יכולה לערער עד 90 יום כן להתגייס
או להתנדב לצבא דרך עמותת גוונים או שירות לאומי
לפחות עדכנו אותך שיש לך פטור, אני הגעתי ליום גיוס ועדכנו אותי בבוקר של הגיוס שאני כבר שם שיש לי פטור אחרי שחיכיתי 8 חודשים בשביל שיהיה גיוס לתפקיד שקיבלתי
אנונימית
אולי לפני שלושים שנה זה היה ככה היום זה פחות קריטי
שואל השאלה:
פשוט הורידו אותי מפרופיל 64 ל21 על כלום ושום דבר אני היום במצב טוב וגם הבאתי להם מסמכים
פשוט הורידו אותי מפרופיל 64 ל21 על כלום ושום דבר אני היום במצב טוב וגם הבאתי להם מסמכים
אנונימית
שואל השאלה:
^^ וואי אנונימית למה ככה???
^^ וואי אנונימית למה ככה???
אנונימית
קודם תבדקי למה ותערערי מול הקבן
ועם לא ילך
תתנדבי לצבא דרך עמותת גוונים או שירותי לאומי במשך שנתיים זה נחשב כתרומה למדינה לכל דבר ועניין
ועם לא ילך
תתנדבי לצבא דרך עמותת גוונים או שירותי לאומי במשך שנתיים זה נחשב כתרומה למדינה לכל דבר ועניין
^^כי הם דוחים, לא עדכנו אותי בכלום פשוט, באתר ובאפליקציה הנתונים שלי נשארו אותו הדבר, הזימון לגיוס עם השיבוץ נשאר אותו הדבר, אבל אף אחד לא טרח לעדכן אותי
אנונימית
שואל השאלה:
^ וואי את יכולה לתבוע אותם על זה!!! ממש רשלני מצידם. אבל באיזו סיבה נתנו לך ככה פטור? וטרחת לערער?
^ וואי את יכולה לתבוע אותם על זה!!! ממש רשלני מצידם. אבל באיזו סיבה נתנו לך ככה פטור? וטרחת לערער?
אנונימית
לאחותי עשו משהו דומה, היא זומנה לקבן וקיבלה תשובות שהכל בסדר אחרי חצי שנה, עדכנו אותה שיש לה פטור, היא ערערה ולקח לה שנה וחצי עד שהסכימו לה להתגייס, אני בגלל שחיכתי 8 חודשים לתפקיד הייתי אמורה להתגייס שאני בת כמעט 19 אז אם הייתי מערערת הייתי יכולה להתגייס בגיל 20 אם בכלל היו מסכימים, אז לצערי ויתרתי ואני עכשיו בשירות לאומי
אנונימית
באותו הנושא: