14 תשובות
שילמתי גם 170 שקלים ל 40 דקות
שילמתי 220 לשעה
אני כבר עם רישיון אבל לדעתי שילמתי 160
שילמתי 160 בחדרה
שואל השאלה:
במקרה המורה שלך היה עופר? או שוקי?^
במקרה המורה שלך היה עופר? או שוקי?^
אנונימית
לא, אני מכיר כאלה שלומדים אצל שוקי אבל אני למדתי אצל נועה אברהם
שואל השאלה:
יואו שוקי ממש טוב
עברתי אליו לאחרונה מעופר והוא מדהים, עופר לא עשה לי טוב
יואו שוקי ממש טוב
עברתי אליו לאחרונה מעופר והוא מדהים, עופר לא עשה לי טוב
אנונימית
כן שוקי קטלני, בהצלחה
180 ל40 דק אבל ראיתי יש לו מן שלט כזה באוטו שהוא העלה ל190
גם אני 170 ל40 דקות ולמדתי בחדרה
שואל השאלה:
אצל שוקי במקרה?
לא חייבת לענות
אצל שוקי במקרה?
לא חייבת לענות
אנונימית
לא
שואל השאלה:
סבבה
סבבה
אנונימית
170
באותו הנושא: