התחברות הרשמה

אם הטסטר אמר לי בסוף הטסט שאני יודע לנהוג יש מצב שעברתי?

4 בפברואר 2025, 07:45
רשיון נהיגהטסט    
4 תשובות
כן
Angel
כן
ס
סתם עוד נערה משועממת
עברת
ק
קקי בינוני
כע
BATMAN
באותו הנושא:
אם הטסטר זרק לי נרגעת בסוף הטסט זה אומר לדעתכם שעברתי?
אם בסוף הטסט הטסטר אמר לשתינו " תחייכו למה אתן ככה " עברנו?
מי שמבין בטסטים- הטסטר אמר לי לפנות ימינה ובטעות המשכתי ישר, זה פסילה של הטסט?
הטסטר שעושה לי את הטסט יודע אם זה הטסט הראשון שלי או לא?
אם הטסטר לחץ על הירוק בסוף הטסט אז עברתי?
אם בסוף הטסט שאלתי את הטסטר מה הסיכוי שעברתי
האם הטסטר יודע איזה טסט אני?
כשאני באה לטסט הטסטר יודע איזה טסט אני?
בדרך כלל אם הטסטר עושה חנייה בסוף הטסט זה עובר?
בטסט יש עוד תלמיד מאחורה זה לא מביך אם הטסטר מעיר ובולם והתלמיד יודע כזה שנכשלת?
הטסטר מעיר באמצע הטסט הערות או שהוא כותב על דף ובסוף הטסט יודעים?