7 תשובות
וחושבים אז?..
אחי אתה זה אתה תבין שלכל אחד יש מעלות וחסרונות
אז אוקיי אתה יותר ביישן ומדבר שונה זה אומר שאתה לא בסדר?
אחי אתה בן אדם כמו כולנו
תמצא משהו שאתה טוב בו ותיהיה מבסוט מעצמך אל תן לאף אחד להוריד אותך
תלוי בגיל שלך, אני יכול להגיד לך שיש המון אנשים שלא כלכך טובים בתקשורת עם אחרים כי הם לא מספיק מדברים עם אחרים. עם כמה שזה קשה, הדרך הכי טובה להיפתח וללמוד איך לתקשר עם אחרים היא למצוא עבודה.. אם אתה קטן מידי אז נסה להתנדב באיזה מקום עם ילדים ככה גם לא תובך מלדבר איתך
קח את זה כמשימה לעבוד על עצמך
תנסה לטפל בזה, לצפות מדריכים לא יודע מה תעשה אבל תעשה ותצליח
מגעיל מצידה וזה ממש לא בסדר איך שהיא דיברה אליך
תתעלם ממנה היא לא שווה את זה
תפתח את הביטחון עצמי שלך ותאהב את עצמך וזיבי על מי שמדבר אליך ככה
היא נשמעת ממש מגעילה
עדיף שלא הלך איתה
שואל השאלה:
השאלה אחי איך אני אעשה את זה? אין לי כסף לקילנאית תקשורת וכל זה
אנונימי
נסה לעבוד על זה אחי, יש מצב שהיא באמת שאלה מסקרנות וקצת חוסר טאקט. אבל אם זה באמת המצב נסה לשפר את צורת הדיבור שלך ולתקשר יותר עם אנשים. בהצלחה אח