21 תשובות
לכבד את הבחורה
כי ככה זה נהוג בחברה ובשביל לכבד את האישה שלו

שמע זוגיות בחיים לא תוכל להיות 50/50 בגלל שאישה הורסת את הגוף שלה בשביל להביא לגבר ילדים אז לפי דעתי המעט שגבר יכול לעשות זה לשלם עליה במקומות אתה לא חושב?
שואל השאלה:
בקושי הסברתם
אנונימי
שואל השאלה:
למה שלא האישה תכבד אותו?
אנונימי
מבחינה אידיאלית כדי לכבד ובאמת כי אתה אוהב את הבן אדם
מבחינה המציאותית שקבענו זה כי חצי מהחברה הוא פרס שצריך לשלם עליו עם עיניים עצומות.
^^^
האישה מכבדת אותו בדברים אחרים
אם רק הגבר מכבד ומשלם עליה זה לא קשר
שואל השאלה:
הייתי רוצה שהאישה תנסה להשאיר רושם טוב עליי
אנונימי
כי בדרך כלל הגבר הוא יצור שלפעמים יכול לאיים על בחורה, כדי להראות לה שלמרות שאתה מאיים אתה נחמד ומכבד אותה
הוא ממש לא.
גברים עושים את זה כדי לתת רושם טוב ולצאת ג'נטלמנים שזה מאוד מאוד מוערך בעייני וזה יכול להיות נחמד דייט ראשון.
אבל בהמשך אני הכי בעד חצי חצי
ברה באיזה גלוס אתה משתמש?
תכלס תחשוב על זה, גברים רוצים שהאישה תנקה להם תבשל להם תביא להם ילדים ובנוסף לזה גם תעבוד.
אתה לא חושב שזה קצת חוצפה מצד הגבר עוד לבקש לשלם חצי חצי במסעדות? זה כבר לא זוגויות זה ניצול פשוט
^
את פשוט הולכת 100 שנה אחורה
אפשר לעשות את זה ככה ואפשר לעשות את זה שוויוני
פעם היה יותר ניצול של הנשים אבל היום יש יותר ניצול של הגברים
יש נשים שכבר לא עושות את כל זה אקטימל
יש נשים שמחליטות שהן נשים כשזה נוח
אני כותב בצורה ברורה עכשיו- אני לא מכליל
שמעי אבל זה קורה היום את לא יכולה להגיד שלא רוב הגברים ככה^^
קגונה ללא סופק צודק, אבל בשלב הזה של האנושות בן אדם יכול להיתפס כפחות אם הוא לא מוכן לעשות דבר שכזה.
העניין הפסול הוא שזה הפך למן מחוייבות חברתית.
מג'יק פיץ', אם יוצא שגם האבא וגם האמא הופכים לנטו אנשי עבודה הילד ככל הנראה בצורה הגיונית יוצא כילד שגודל עם מטפלת בלי אהבה הורית

אני לא אומר שהאיש צריך להפיל את כל העבודה בבית על אשתו, לדעתי ללא ספק זה פסול, אבל כששני ההורים עובדים באותה מידה, איפה נותר המקום לילד?
יש דבר שקוראים לו אנרגייה נשית וגברית, תקרא על זה ותבין הכל
אם אתה רוצה חצי חצי כנראה שאתה גבר באנרגיה נשית, אין בזה בעיה אבל אתה תמשוך בנות מאוד ספציפיות
לא.
הוא לא צריך לפרנס אותה.
בדייט הראשון, כן מנימוס, כדי להיות ג'טלמן.
כי זה גברי ומראה שהוא רוצה להרשים את הבחורה שלו ולהראות לה שהיא יכולה לסמוך עליו שידאג לה
Nki
כי הוא גבר. הוא צריך.
הגבר צריך לשמור על האשה שהוא רוצה. לדאוג לה ולהיות שם בשבילה.
וזה חלק מכך שהוא מראה שהוא רוצה אותה.