13 תשובות
קיבלתי תוכניתן, רציתי תוכניתן או מגן סייבר אז קיבלתי את מה שרציתי
אנונימי
אנונימי מתי עשית את המיון?
זה שענה שקיבל תוכניתן
אנונימי, יכול לבוא לפרטי?
שואל השאלה:
אה לא קבלתי עדיין (אני עושה רק ב-18.02 את המיון השני), שאלתי מסקרנות
אנונימי
אתם יודעים על מישהו שעשה את המיון הפיזי בבאר שבע ב13.1 וקיבל תוכניתן?
וואי אנונימי קיבלת ממש מהר
מתי קיבלת את השיבוץ?
אנונימי
מקווה שעדיין אפשר לקבל שיבוצים, עשיתי לפניך מיון ולא קיבלתי עדיין תשובה
מי שקיבל שיבוץ
מתי הקורס מתחיל ?
האם השתנה לכם התאריך גיוס?
האם השיבוץ שלכם תלוי כעת בסיווג בטחוני או שזה סופי ?
אנונימי
עשיתי את המיון הראשון ב17.12 את הראיון שבוע אחרי ואת המיון הפיזי בגדעונים ב29.1
אנונימי
^^^^מתי עשית את המיון הראשוני? ומתי את האחרון?
אנונימית
כן אני יודע ציפיתי לקבל אחרי בסביבות החודש חודש וחצי אבל קיבלתי אחרי בדיוק שבועיים(קיבלתי את ההודעה שהתקבלתי ברביעי)
אנונימי