8 תשובות
חיים תותים!
שבועיים פגז כל השאר השנה זה לא העונה
וואלה הכי תאמת בתקופה זוועה
אני בתקופה רגילה וטובה יחסית לתקופות קודמות.
עדיין קשה לי מאוד, אבל שיימשך כמו עכשיו ונסתדר עם מה שיבוא.
אני מרגישה שהכל מתחיל להשתבש לי הציונים שלי יורדים משמעותית והספורט שאני עושה תמיד מרגיש לי שאני לא טובה מספיק
לא משהו
חלק טוב וחלק רע, אבל בסדר, הכל לטובה
סבבה אבל לחוץ מאוד
אופציה מספר 2