6 תשובות
וואי הלוואי והם חיים
אני מקווה שהם יחזרו חיים
חמאס הוציאו הודעה ואמרו שהם חלק מהחללים שחוזרים, זה למה מדברים על זה בחדשות
מקווה שזו סתם עוד לוחמה פסיכולוגית של חמאס, לא נדע בוודאות עד שישראל תוציא הודעה
מקווה שהם חיים
חמאס אמרו שהם חלק מהגופות אני ממש מקווה שהם סתם משקרים
היי,
נשמע שאתה מביע חשש ששותפים לו רבים מאוד,אני שולחת מרחוק חיבוק וירטואלי ומקווה שיהיו בשורות טובות. אבל אי אפשר לדעת מה צופן העתיד אנחנו יכולים רק לקוות לטוב.
אני מתנדבת בעמותת סה"ר-סיוע והקשבה ברשת ורוצה להזמין אותך לצ'אט אנונימי עם מתנדב/ת שלנו. לדבר על הכל ולקבל תמיכה ואוזן קשבת:
https://sahar.org.il/help
מספר הטלפון להודעות וואצאפ: 055-9571399

מאחלת לילה טוב ושקט ושיגיעו ימים טובים,
מתנדבת סה"ר