9 תשובות
זה בגלל שאת הדמות הראשית
אנונימי
שואל השאלה:
אנונימי שתוק
אנונימית
כנראה כי רק לו יש את האומץ והביטחון
מה זה שתוק את תקבלי ביס
אנונימי
זה נשמע שאת מתלוננת אבל, את צריכה להיות מוחמאת
שואל השאלה:
אני לא מתלוננת הפוך אבל סתם מעניין אותי למה זה תמיד ככה
אנונימית
נראת טוב כנראה
היא לא מתלוננת היא מחפשת צומי
אנונימי
אין דבר כזה הכי חתיך בחבורה בעינייך הוא הכי נאה
לפעמיפ מי שטעם שלך אז גם את הטעפ שלו