7 תשובות
נכון, ואם מישהו מתקשר אז היא שואלת מי זה היה ומה הוא רוצה?
אנונימי
גם אצלי זה ככה
תגידי שזה סתם חברים...
תגידי שזה סתם חברים...
חח מבינה אותך כל כך, זה מה שאני עושה יוצאת למרפסת אצלי, או צאי לסיבוב כזה אפשר אפילו לשבת מתחת לבניין, או להינעל בחדר.
שואל השאלה:
לצערי אין לי טיפת פרטיות ואני צריכה להתמודד עם אח קטן בחדר ואסור לי לנעול את הדלת... באסה!
לצערי אין לי טיפת פרטיות ואני צריכה להתמודד עם אח קטן בחדר ואסור לי לנעול את הדלת... באסה!
אנונימי
דברי שאין אף אחד בבית או אם דלת סגורה או אוזניות. חוץ מי זה שאם היא תשאל את יכולה לומר לה זזה לא עניינה
מכירה את זה... תדברי כשאף אחד לא בבית או שתדברי בשקט ושימי אוזניות
כן את האמת גם אני ככה
באותו הנושא: