63 תשובות
דתיים מתגייסים חרדים כמעט ולא
אחרי העריכה: אני חושבת שכל מי שחי במדינה צריך להתגייס אין ברירה אנחנו לא סתם מדינה
אחרי העריכה: אני חושבת שכל מי שחי במדינה צריך להתגייס אין ברירה אנחנו לא סתם מדינה
תאמת יותר מפריע לי החרדים שלא מתגייסים
שזה לא שוויוני שהם מקבלים את אותן הזכויות כמו שאר האזרחים ואפילו מעבר
אך לא מקיימים את אותן החובות כמונו
אך לא מקיימים את אותן החובות כמונו
דתיים מתגייסים בשיעורים הכי גבוהים בחברה הישראלית. את מתכוונת לחרדים. לדעתי הם צריכים להתגייס יותר
אבל באיזשהו מקום אני מבין אותם, כי הצבא שולח בחורים צעירים למותם במבנים ממולכדים
אבל באיזשהו מקום אני מבין אותם, כי הצבא שולח בחורים צעירים למותם במבנים ממולכדים
מזעזע.
כל מי שלא מתגייס. או לכלא או שלילת אזרחות.
(ולא, זה שהם קוראים את הספר הפרימיטיבי שלהם כל היום לא מגן על המדינה בשום צורה)
כל מי שלא מתגייס. או לכלא או שלילת אזרחות.
(ולא, זה שהם קוראים את הספר הפרימיטיבי שלהם כל היום לא מגן על המדינה בשום צורה)
דתיים מתגייסים
וגם חרדים מתגייסים, ברור שלכל כלל יש יוצא מן הכלל.
הייתי בבריאות הנפש בצבא למלשבים והייתי חברה נורא טובה של מדור חרדים, זה מדור שלם שמעודד ועוזר לחרדים להתגייס (ללוחמה!) והכמות אנשים שבאו והתגייסו היא מטורפת.
אבל כן נורא נוח לאנשים להסתכל על חצי הכוס הריקה ולא להסתפק בחצי שדווקא כן מלא.
וכמובן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל - יש גם חילוניים שלא מתגייסים.
וגם חרדים מתגייסים, ברור שלכל כלל יש יוצא מן הכלל.
הייתי בבריאות הנפש בצבא למלשבים והייתי חברה נורא טובה של מדור חרדים, זה מדור שלם שמעודד ועוזר לחרדים להתגייס (ללוחמה!) והכמות אנשים שבאו והתגייסו היא מטורפת.
אבל כן נורא נוח לאנשים להסתכל על חצי הכוס הריקה ולא להסתפק בחצי שדווקא כן מלא.
וכמובן, לכל כלל יש יוצא מן הכלל - יש גם חילוניים שלא מתגייסים.
fallen angel
רוב החרדים לא מתגייסים, אז לא, לא "גם חרדים.
דתיים כן, רוב החרדים לא
רוב החרדים לא מתגייסים, אז לא, לא "גם חרדים.
דתיים כן, רוב החרדים לא
למה את קוראת לו הומו? זה לא קללה
ולדעתי חרדים צריכים להתגייס
שיתגייסו למה רק אני צריכה להלחם על המדינה שלנו! הם גרים פה שיתגיסו
חברך:)
הם יכולים להתגייס לא לקרבי זה לא תירוץ
הם יכולים להתגייס לא לקרבי זה לא תירוץ
זכותם ותכלס הם גם שומרים עלינו לא רק החילים
^הם לא
הספר שלהם רק שומר על הישבן שלהם מלהתגייס, שום דבר אחר
הספר שלהם רק שומר על הישבן שלהם מלהתגייס, שום דבר אחר
החיילים שומרים על המדינה לא החרדים, נמאס כבר שמביאים קרדיט לאנשים שמפקירים את המדינה
יאלה למה ככה מה הם עדו לך
אני חושבת שהחרדים עושים אפילו יותר מהחיילים
לא מתגייסים^
איך בדיוק הם עושים יותר מהחיילים ?
מה זה מה הם עשו לי
הם נטל על הכלעלה, לא מתגייסים, מלא גם לא עובדים
מה זה פה הפקרות לא הבנתי? ברור שאני אשנא אותם בדם שהם ככה לא תורמים לשום דבר
הם נטל על הכלעלה, לא מתגייסים, מלא גם לא עובדים
מה זה פה הפקרות לא הבנתי? ברור שאני אשנא אותם בדם שהם ככה לא תורמים לשום דבר
stinkyginger
לא אמרתי שכולם מתגייסים וגם לא דיברתי על הרוב.
אמרתי שיש כאלה שכן.
ברור שגם יש כאלה שלא, אבל כמו בכל מגזר וקהילה.
אגב - מכירה מלא להט"בים שלא התגייסו,
ומלא נוער גבעות שלא התגייסו,
ומלא דתיים/חרדים שלא התגייסו,
וכן גם *מלא* חילוניים שלא התגייסו.
זה לא הופך את זה לבסדר, מן הסתם.
אבל חשוב לא לדבר על זה כאילו זה כלל האוכלוסייה הזאת, כי זה לא:)
אגב אני זו שהייתה מזינה את הפטורים האלה ככה שבאמת אין לי אינטרס לייפות את האמת פה.
לא אמרתי שכולם מתגייסים וגם לא דיברתי על הרוב.
אמרתי שיש כאלה שכן.
ברור שגם יש כאלה שלא, אבל כמו בכל מגזר וקהילה.
אגב - מכירה מלא להט"בים שלא התגייסו,
ומלא נוער גבעות שלא התגייסו,
ומלא דתיים/חרדים שלא התגייסו,
וכן גם *מלא* חילוניים שלא התגייסו.
זה לא הופך את זה לבסדר, מן הסתם.
אבל חשוב לא לדבר על זה כאילו זה כלל האוכלוסייה הזאת, כי זה לא:)
אגב אני זו שהייתה מזינה את הפטורים האלה ככה שבאמת אין לי אינטרס לייפות את האמת פה.
דניאל הבת אל תגידי שאת באמת חושבת ככה אני לא מאמין שאנשים כמוך יכולים להצביע
איכסה ופיכסה בגלל אנשים כמוך שונאאים חרדים
את 100% דתייה
הם לא עושים יותר מחיילים, זה שהם קוראים ספר לא עוזר בשום דבר, ועוד אתם נותנים להם קרדיט במקום לחיילים שמתים ומגנים על המדינה. מדינת כפויית טובה
את 100% דתייה
הם לא עושים יותר מחיילים, זה שהם קוראים ספר לא עוזר בשום דבר, ועוד אתם נותנים להם קרדיט במקום לחיילים שמתים ומגנים על המדינה. מדינת כפויית טובה
אתה כניראה לאמבין מזה התורה ומה הערך שלך אז אתה לא מבין
החיילים מקריבים את החיים שלהם בשביל להגן על המדינה, בשביל להילחם למענה
והחרדים לא. הם יושבים ולומדים ואת זה הם יכולים לעשות אחרי השירות שלהם בצבא. אתם חושבים שאנשים לא יעדיפו להתחיל את החיים שלהם מוקדם יותר גם? אבל הצבא זה חובה ואני יותר מאשמח ללכת להתגייס. די לתת להם קרדיט די
והחרדים לא. הם יושבים ולומדים ואת זה הם יכולים לעשות אחרי השירות שלהם בצבא. אתם חושבים שאנשים לא יעדיפו להתחיל את החיים שלהם מוקדם יותר גם? אבל הצבא זה חובה ואני יותר מאשמח ללכת להתגייס. די לתת להם קרדיט די
אנונימית
לא כולם מאמינים בבולשיט הזה מצטער לומר לך
לתת קרדיט לתורה ולחרדים במקום לחיילים שמקריבים את החיים שלהם זה פסיכי וכפוי טובה
לתת קרדיט לתורה ולחרדים במקום לחיילים שמקריבים את החיים שלהם זה פסיכי וכפוי טובה
יש מלא שלא התגייסו אבל עדיין עושים שירות לאומי, זה גם מעולה
אנונימית
שירות לאומי זה לא קמצוץ מצבא חחח
זה עדיף מלקרוא ספר בדיוני כל היום אבל לא קרוב בכלל לשירות צבאי wtf איך אפשר להשוות
זה עדיף מכלום.. וזה גם עדיף מלהיות פקידה בלשכה או משקית ממטרות
אנונימית
אתם מאבדים את זה באמת,
אף אחד לא דיבר על החיילים שמקריבים את עצמם - הם עושים עבודת קודש ואמן שכל אחד יחזור בשלום לביתו!
ונכון - אלה שלא מקריבים מעצמם ולא נותנים *כל סוג של שירות* זה ביזיון אני מסכימה איתכם.
אני רק מציגה גם את הצד שכן נותן וכן בחר להלחם ולתת למען המדינה שלו.
אין צורך לזלזל באף אוכלוסייה זה פשוט ילדותי ומטומטם וככל הנראה לא יקדם אתכם לשום מקום.
מציעה גם לכם רגע להסתכל על התמונה בצורה כזאת ולא בצורה שמלאה בשנאה כלפי זרם נורא מסוים שככל הנראה נהנה לראות את הפילוג בעם הזה ולא רוצה קשר למדינה הזאת.
אף אחד לא דיבר על החיילים שמקריבים את עצמם - הם עושים עבודת קודש ואמן שכל אחד יחזור בשלום לביתו!
ונכון - אלה שלא מקריבים מעצמם ולא נותנים *כל סוג של שירות* זה ביזיון אני מסכימה איתכם.
אני רק מציגה גם את הצד שכן נותן וכן בחר להלחם ולתת למען המדינה שלו.
אין צורך לזלזל באף אוכלוסייה זה פשוט ילדותי ומטומטם וככל הנראה לא יקדם אתכם לשום מקום.
מציעה גם לכם רגע להסתכל על התמונה בצורה כזאת ולא בצורה שמלאה בשנאה כלפי זרם נורא מסוים שככל הנראה נהנה לראות את הפילוג בעם הזה ולא רוצה קשר למדינה הזאת.
קודם כול לא כול מי שבצבא באמת עושה משהו מעטים הם הלו שעושים משהו דבר שני בלי התורה העולם לא ישרוד אז...
לא, בכלל לא
שירות לאומי לא מצדיק אי עשיית שירות צבאי. ממש ממש *ממש* לא.
שירות לאומי לא מצדיק אי עשיית שירות צבאי. ממש ממש *ממש* לא.
יש אנשים שזה לא מתאים להם, בין אם הם חרדיים ובין אם הם מתמודדי נפש
השמאלנים שלא מתגייסים זה לדעתי יותר גרוע מחרדים.
השמאלנים שלא מתגייסים זה לדעתי יותר גרוע מחרדים.
אנונימית
גם החרדים וגם השמאלנים שלא מתגייסים זה גרוע
לא בכלל לא, שמאלנים וחרדים שלא מתגייסים שווים חח, שניהם נטל מגעיל.
יש יותר שמאלנים שמתגייסים וזה אומר מלא על החרדים.
למעשה, רוב צמרת צהל שמאלנית.
ולא אכפת לי אם מתאימים לזה או לא, שירות צבאי חובה
יש יותר שמאלנים שמתגייסים וזה אומר מלא על החרדים.
למעשה, רוב צמרת צהל שמאלנית.
ולא אכפת לי אם מתאימים לזה או לא, שירות צבאי חובה
אנונימי
ראיתי מלא שמאלנים שלא מתגייסים כי הם מאמינים בשלום ושאם לא נלחם ונתן להם שטח אנחנו עושים מעשה רע וצריך לא לכבוש אותם וכל מיני שטויות כאלו
החרדים לפחות חושבים שהם עושים משהו טוב ומגנים על המדינה באמצעות התורה, זה עדיף מכלום גם אם לא מאמינים בזה
אבל, אני חושבת שכולם צריכים להתגייס לא משנה מה הם מאמינים
החרדים לפחות חושבים שהם עושים משהו טוב ומגנים על המדינה באמצעות התורה, זה עדיף מכלום גם אם לא מאמינים בזה
אבל, אני חושבת שכולם צריכים להתגייס לא משנה מה הם מאמינים
אנונימית
ראיתי גם סרטון של אנשים שתלו שלט של שלום עם חמאס בקיבוץ בעוטף עזה, כאלו מה נסגר
אנונימית
שזאת אפליה ושזה צריך להשתנות, אבל הבעיה שיש להם כוח פוליטי גדול ואין הפרדת דת מהמדינה כמו שזה בכל מדינה נורמלית
שילכו לעזאזל ^^
שניהם גרועים באותה מידה.
ואת מדברת על שמאל קיצוני, השמאל בחיים לא נתן לערבים שטחים, השמאל היה בשלטון בששת הימים ורק הרווחנו שטחים . גם בהסכמי אוסלו לא באמת איבדנו שטחים.
הימין דווקא נתן שטחים ב- 1979 את כל סיני מנחם בגין נתן שטחים למצריים תמורת שלום, לא השמאל.
ההנתנתקות ב- 2005 נעשתה עי ממשלה ימנית לא שמאלנית
שמאל קיצוני = סרטן
למרות שיש שמאלנים שמשתמטים, יש יותר שמאלנים שמתגייסים מאשר חרדים
ואת מדברת על שמאל קיצוני, השמאל בחיים לא נתן לערבים שטחים, השמאל היה בשלטון בששת הימים ורק הרווחנו שטחים . גם בהסכמי אוסלו לא באמת איבדנו שטחים.
הימין דווקא נתן שטחים ב- 1979 את כל סיני מנחם בגין נתן שטחים למצריים תמורת שלום, לא השמאל.
ההנתנתקות ב- 2005 נעשתה עי ממשלה ימנית לא שמאלנית
שמאל קיצוני = סרטן
למרות שיש שמאלנים שמשתמטים, יש יותר שמאלנים שמתגייסים מאשר חרדים
חרא
בעיה שהמדינה מסרבת לפתור כי החרדים סוחטים אותה
בעיה שהמדינה מסרבת לפתור כי החרדים סוחטים אותה
נוראי
שהם צריכים להתגייס כמו כל האחרים
זה רע זה לא טוב בכלל
האם זה אומר שצריך שלא יהיו להם זכויות במדינה?
ממש ממש לט
האם זה אומר שצריך שלא יהיו להם זכויות במדינה?
ממש ממש לט
בושה
דוחה
הם חיים על חשבון המדינה
הם חיים על חשבון המדינה
כל עוד אין להם סיבה מוצדקת על רקע רפואי או נפשי אז לדעתי הם צריכים להתגייס ולא לחיות על חשבון המדינה
שזה לא בסדר כי הם מקבלים הטבות מהמדינה בלי לתרום. יש סיבה שיש חוק גיוס חובה..
אנונימית
בואו ניזכר שהם ישראלים, עזבו את הקטע היהודי, קודם כל הם ישראלים. הם אזרחים במדינת ישראל שנולדו שם וחיו שם, צה''ל הוא לא קשור מבחינת היהדות בהשוואה לבחינה שהם ישראלים שנלחמים בשביל המדינה.
אז לפני הכל הם ישראלים שצריכים גם לשרת בצה''ל.
צה''ל ישראלי, לא יהודי. זה ההגדרה שלו.
חוץ מזה זה שהם לא רוצים ללכת בגלל שהם מתפללים לא אומר שהם לא יכולים לעשות את זה מתישהו כשיש להם זמן בצבא.
אז לפני הכל הם ישראלים שצריכים גם לשרת בצה''ל.
צה''ל ישראלי, לא יהודי. זה ההגדרה שלו.
חוץ מזה זה שהם לא רוצים ללכת בגלל שהם מתפללים לא אומר שהם לא יכולים לעשות את זה מתישהו כשיש להם זמן בצבא.
שאנשים משתמשים בהם כדי להגיע לחמות
זה כן טיפה מעצבן אבל בסופו של דבר הם לומדים תורה ומתפללים על החיילים
מה שכן מפריע לי זה שהם לא משלמים כלום ושהם חיים על חשבוננו
מה שכן מפריע לי זה שהם לא משלמים כלום ושהם חיים על חשבוננו
אנונימי
אם אין למישהו בעיה נפשית או פיזית מבחינתי חייב להתגייס
הם לומדים תורה שזה הדבר יותר קשה מהצבא אני חושב שזכותם ומי שלא לומד תורה חרדי שלא לומד תורה שילך לצבא ואני אחד כזה אני חרדי ואני מתגייס עוד חוגש וחצי כי אני לא יכול לשבת משעה 7 בבוקר עד 11 בלילה וללמוד בלי סוף
^ללמוד תורה זה לא יותר קשה למעשות צבא (קרבי) וזה לא עוזר בהגנת המדינה, אפילו לא קצת, זה רק מזיק כי אתה לומד שטויות ונשאר חסר השכלה.
ניסיון גרוע, נסה שוב
ניסיון גרוע, נסה שוב
אתה אומר יש חרדים שלא מתגייסים כאילו זה לא רובם
נוראי , שכולם יתגייסו. למה אני צריכה ללכת וילד חרדי בגילי לא?
שחובה שיוויון בנטל לכולם ללא יוצא מן הכלל ושאם הם לא מתגייסים אז שלפחות לא אצטרך לממן אותם מכספי האישי. למה אני צריך יהיה ללכת לצה"ל בגיל 18 והחרדי שבגילי ישאר בבית
וזה לא ממש משנה דעתנו.
העובדות מדברות בעד עצמם - לצה"ל חסרים לפחות 10,000 לוחמים וזה בלי לדבר על החיילים הנוספים לא בתפקידי לוחמה.
החרדים מספרים לעצמם שקר שזה או להגן בגופך או להגן בתורתך אף אחד לא אמר שאי אפשר גם להילחם וגם ללמוד תורה.
וללמוד תורה יותר קשה מהצבא? חחח בדיחה טובה..
למשל תראה לי חרדי אחד שנפצע קשה כי הוא נתחך מהדף של הספר? איזה מסוכן זה יואו
וזה לא ממש משנה דעתנו.
העובדות מדברות בעד עצמם - לצה"ל חסרים לפחות 10,000 לוחמים וזה בלי לדבר על החיילים הנוספים לא בתפקידי לוחמה.
החרדים מספרים לעצמם שקר שזה או להגן בגופך או להגן בתורתך אף אחד לא אמר שאי אפשר גם להילחם וגם ללמוד תורה.
וללמוד תורה יותר קשה מהצבא? חחח בדיחה טובה..
למשל תראה לי חרדי אחד שנפצע קשה כי הוא נתחך מהדף של הספר? איזה מסוכן זה יואו
זוועה
מה שאני מקווה שהרוב
שזה לא בסדר
שזה לא בסדר
לא חייבים לציונים כלום
זה הארץ הקדושה שלנו
זה הארץ הקדושה שלנו
אנונימי
אני חושבת שכולם צריכים להתגייס, אם דתיים מתגייסים ויש לי מלא חברים דתיים שמתגייסים אין שום סיבה שגם חרדים לא, פטור זה רק לאנשים שזקוקים לזה ולא יכולים לתפקד בצבא, וזה משהו שהצבא כבר יבחר, לא הם. אין פה אנשים מיוחדים, אף אחד לא מיוחד, כולנו אנשים שצריכים לתרום. וגם אני למרות שקיבלתי פטור אני תמיד אחפש דרכים לתרום בדרך שלי כי הצבא לא יכל לגייס אותי, אבל גם את זה הם לא עושים אז זה הדבר הכי מעצבן שיש, ולכל מי ששואל למה דברים כאלה מעצבנים זה כי יש לא מעט אנשים במדינה הזו שאיבדו חבר או ראו חבר שנפצע בעקבות הצבא, זה משהו שכולם עוברים וצריכים לתת ולתרום, אז כן אין סיבה שחברים שלי יעברו את הצבא והם לא. חוץ מזה שיש להם התנהגות נורא מרתיעה בזה שהם מדברים כאילו הם קדושים, כי הם לא. התנך קדוש לא הם.
אנונימי
עכבר מצחין, לך למנהרות בניו יורק או תיכנס עירום לבאר מים באוקראינה, טו בעצם תצטרף לכת החרדית במקסיקו שהתעללה בילדים, מתאים לך
עכבר מצחין, לך למנהרות בניו יורק או תיכנס עירום לבאר מים באוקראינה, טו בעצם תצטרף לכת החרדית במקסיקו שהתעללה בילדים, מתאים לך
רפואה שלימה
אנונימי
באותו הנושא: