8 תשובות
סרום לשיערר
את יכולה לשים סרום שיוריד מעט את הפריז או באמת להמשיך עם מחליק (לא פן) וזה יסתדר לאט לאט
תשימי בקטנה שמן שלא יהיה שומני מידי ותעברי עוד קצת עם המחליק זה יהיה יותר חלק
תקשיבי מניסיון , שימי סרום לשיער , תעברי עוד פעם על חום נמוך ( חום גבוה יכול לעשות נפוח ) ותעברי על השיער עם פן באוויר קר
ובלי קשר גם אחרי שימוש בחום יכול לקחת זמן עד שהשיער טיפה מתרגל ויורד מהנפיחות
שואל השאלה:
יש לי שמן קיק וסרום קיק של ארגניה זה טוב? ואם כן מה מהם לשים
יש לי שמן קיק וסרום קיק של ארגניה זה טוב? ואם כן מה מהם לשים
אנונימית
אני אוהבת ממש את של ארגניה
שואל השאלה:
זה לא עזר לי הסרומים וחשבתי על לעשות צמה או בייביליס ללא חום אבל נגיד את הצמה לעשות רופפת ואם אני אקום בבוקר אני מפחדת שזה יראה פריזי כזה ולגבי המסלסל יש לי את של נועה קירל אז אני מפחדת נגיד שאני לא אצליח לעשות ואז זה יראה מכוער בלי צורה או שחלק יהיה יפה וחלק פריזי
זה לא עזר לי הסרומים וחשבתי על לעשות צמה או בייביליס ללא חום אבל נגיד את הצמה לעשות רופפת ואם אני אקום בבוקר אני מפחדת שזה יראה פריזי כזה ולגבי המסלסל יש לי את של נועה קירל אז אני מפחדת נגיד שאני לא אצליח לעשות ואז זה יראה מכוער בלי צורה או שחלק יהיה יפה וחלק פריזי
אנונימית
באותו הנושא: