5 תשובות
לא חושבת
לא עושים עוד טירונות כשעובדים תפקיד/חיל.
אם צריך יעשו לך חפיפה של הקורס ודברים שצריך לדעת, או שפשוט ישלחו אותך לקורס המלא
אם התפקיד דורש רובאי יותר גבוה תצטרך לעשות השלמה
לדוגמה אם עשית 02 והתפקיד נאמר דורש רובאי 03 אז תצטרך לעשות השלמה
^ אני חושבת שיש שם תפקידים שכן דורשים 03 אבל לא יודעת להגיד בוודאות
שואל השאלה:
במשטרה הצבאית זה לא 02?