27 תשובות
אני זוכרת שב6 לאוקטובר (יום לפני שהמלחמה התחילה) הלכתי למרכז קליטה שבו נמצאה כי יש לי שם משפחה
אוף
אוף
שואל השאלה:
אם אתם לא יכולים לעזור אז תצמידו את השאלה כדי שיותר אנשים יראו
אם אתם לא יכולים לעזור אז תצמידו את השאלה כדי שיותר אנשים יראו
אנונימית
אני לא יודעת
אבל את צודקת בהחלט
זה לא הגיוני!
מגיע לה להיות פה!!
יש גם כתבה שממש מצאו דברים שקושרים לזה ואפשר למצוא אותה אבל המשטרה לא מקבלת את זה
אבל את צודקת בהחלט
זה לא הגיוני!
מגיע לה להיות פה!!
יש גם כתבה שממש מצאו דברים שקושרים לזה ואפשר למצוא אותה אבל המשטרה לא מקבלת את זה
שואל השאלה:
^את יודעת איך קוראים לכתבה?
^את יודעת איך קוראים לכתבה?
אנונימית
משום מה כשמדובר בחטופים מהאזור הזה כמו מוישי והיימנוט המשטרה לא זזה. רק אחרי שנה בערך שמוישי נעלם המשטרה מצאה באיזשהו רכב טיפת דם שלו אבל לא יצא שום דבר מזה
ראיתי סרטון על זה... מזעזע!! אני בהלם שהמשטרה לא התאמצה באמת כדי למצוא אותה
שואל השאלה:
^את מתכוונת לסרטון על מי שנתן עדיות במשטרה ואז נעלם? אם כן את יודעת איפה אפשר למצוא את הסרטון?
^את מתכוונת לסרטון על מי שנתן עדיות במשטרה ואז נעלם? אם כן את יודעת איפה אפשר למצוא את הסרטון?
אנונימית
^^^^^ אתם חושבים שהשוטרים לא עושים כלום בתור אחד שגר באזור הזה הם הפכו כל דבר הם עברו בית בית וחיפשו אותה הם חיפשו גם בבית שלי לנסות למצוא אותה הרימו מסוק לחפש אותב מה לא עשו יש משהו באזור יש הרבה דברים מוזרים בצפת וגם הרבה אנשים נעלמו באזור הזה
*אני יודעת שאני אמורה להיות בפרישה אבל חיפשתי בגוגל שאלה על היימנוט ולא יכלתי להתעלם תמודדו*
היא כנראה לא חטופה
ולא נעלמה
כנראה היא מתה
לא יכולים לא למצוא אותה אחרי כל כך הרבה זמן וגם אם היא באמת נעלמה אז אין סיכוי שהיא הייתה שורדת בלי אוכל ומים ולמה שיחטפו אותה? לא אמרו כלום לא איימו זה מוזר מדיי
ונכון
ילדה בת 10
שאגב אני מכירה את אחותה הקטנה והיא דומה לה רצח ומתוקה זה עצוב מדיי
היא כנראה לא חטופה
ולא נעלמה
כנראה היא מתה
לא יכולים לא למצוא אותה אחרי כל כך הרבה זמן וגם אם היא באמת נעלמה אז אין סיכוי שהיא הייתה שורדת בלי אוכל ומים ולמה שיחטפו אותה? לא אמרו כלום לא איימו זה מוזר מדיי
ונכון
ילדה בת 10
שאגב אני מכירה את אחותה הקטנה והיא דומה לה רצח ומתוקה זה עצוב מדיי
שואל השאלה:
אני לא חושבת שהמשטרה מתאמצת כל כך כי קורים באזור הזה הרבה דברים מוזרים אז למה הם לא מנסים לקשר בין המקרים האלה או משהו
אני לא חושבת שהמשטרה מתאמצת כל כך כי קורים באזור הזה הרבה דברים מוזרים אז למה הם לא מנסים לקשר בין המקרים האלה או משהו
אנונימית
נשבע שאני רוצה ללכת למסע של כמה חודשים ולחפש אותה במקומות נטושים, כנסיות נטושות, בתי מלון נטושים, מקומות מפגש של כתות וכדומה
אנונימי
^למה שיחטפו אותה? למה שיחטפו כל בן אדם אחר שנחטף? החטופים שלנו? נעדרים ברחבי העולם?
יחטפו אותה כי היא ילדה, תמימה, חסרת ישע ואתיופית. בגלל שהיא אתיופית יודעים שהמשטרה לא תעשה מזה עניין.
זה הזוי ברמות שיש תיעוד שלה נכנסת למרכז והיא לא יצאה ממנו..באמת מעניין אותי מה קרה לה
יחטפו אותה כי היא ילדה, תמימה, חסרת ישע ואתיופית. בגלל שהיא אתיופית יודעים שהמשטרה לא תעשה מזה עניין.
זה הזוי ברמות שיש תיעוד שלה נכנסת למרכז והיא לא יצאה ממנו..באמת מעניין אותי מה קרה לה
כן זה עצוב
יש גם את הנער החרדי
שגם נעדר מלא זמן
צריך להתפלל לשובם
יש גם את הנער החרדי
שגם נעדר מלא זמן
צריך להתפלל לשובם
^^^^^את רק חושבת שהמשטרה לא מתאמצת אבל יש הרבה דברים פה שלא יודעים ויש דברים שצריך לתת להם לקרות לא שיחטפו ילדה כמובן אבל אם תנסי לחבר בין הדברים לא תמצאו כלום
שואל השאלה:
מי שהייתה עם היימנוט כשחטפו אותה אמרה שמי שחטף אותה היה עם פאות (חרדי), אז אני חושבת שחטפו אותה כת של חרדים ולא יודעת מה הם עשו איתה
מי שהייתה עם היימנוט כשחטפו אותה אמרה שמי שחטף אותה היה עם פאות (חרדי), אז אני חושבת שחטפו אותה כת של חרדים ולא יודעת מה הם עשו איתה
אנונימית
שואל השאלה:
מה שאני יגיד עכשיו ישמע מוזר ממש אבל אולי הם הקריבו אותה בשביל איזה טקס מוזר
מה שאני יגיד עכשיו ישמע מוזר ממש אבל אולי הם הקריבו אותה בשביל איזה טקס מוזר
אנונימית
בטח שטפו לה את המוח או משהו כמו שעשו בלב טהןר
את לא יודעת איזה אנשים מסתובבים באיזור צפת ומירון זה לא אנשים פשוטים נגיד את זה ככה
זה שהוא עם פאות לא אןמר כלום
זה שהוא עם פאות לא אןמר כלום
אנונימי
^^^ זה כבר שטניסטים..
ולמי שאמר שזה בגלל שהיא אתיופית טועה. זה בגלל שהיא עולה חדשה, לא משנה מאיפה
ולמי שאמר שזה בגלל שהיא אתיופית טועה. זה בגלל שהיא עולה חדשה, לא משנה מאיפה
אבל זה בגלל שהיא אתיופית
אם היא הייתה לבנה היו מחפשים אותה
אם היא הייתה לבנה היו מחפשים אותה
אנונימית
מדהים שאת מנסה לעזור
באמת ככה צריך, בכל מה שנוגע לעם שלנו
באמת ככה צריך, בכל מה שנוגע לעם שלנו
אנונימית
מסכימה ממש זה מחריד
שואל השאלה:
ראיתם את מה ששידרו עכשיו בערוץ 13 "היימנוט טיק פתוח"? לכל מי שכתב שהמשטרה כן מנסה לחפש אז זאת ההוכחה שלא ושהמשטרה לא רק לא מנסה לחפש אלא גם מסתירה מאיתנו משהו
ראיתם את מה ששידרו עכשיו בערוץ 13 "היימנוט טיק פתוח"? לכל מי שכתב שהמשטרה כן מנסה לחפש אז זאת ההוכחה שלא ושהמשטרה לא רק לא מנסה לחפש אלא גם מסתירה מאיתנו משהו
אנונימית
איפה אפשר לראות ^^
אנונימי
שואל השאלה:
^אני ראיתי בערוץ 13
^אני ראיתי בערוץ 13
אנונימית
מה אם מחבלים ערבים חטפו אותה והעבירו אותה לחיזבאללה? יצא לי לחשוב על זה הרבה לא יודע למה זה מרגיש לי שזה מה שקרה
אנונימי
ראיתי את הפרק של היום
המשטרה שלנו אדישה לסיפור באופן מכעיס
ואני ממש מסכימה איתך, יש שם משהו מעבר
איזה מפחיד אוף
מקווה שימצאו אותה כמה שיותר מהר בעזרת השם
צריך להתפלל עליה
המשטרה שלנו אדישה לסיפור באופן מכעיס
ואני ממש מסכימה איתך, יש שם משהו מעבר
איזה מפחיד אוף
מקווה שימצאו אותה כמה שיותר מהר בעזרת השם
צריך להתפלל עליה