10 תשובות
שירות לאומי
שואל השאלה:
למה
למה
אנונימית
ברור שבמוסד.
לגבי השבכ הוא כלכך אכזבה שכאילו באמת עדיף להיות לוחם בצהל מאשר סוכן שבכ
לגבי השבכ הוא כלכך אכזבה שכאילו באמת עדיף להיות לוחם בצהל מאשר סוכן שבכ
אנונימי
תשמעי זה תלוי מה את עושה שם כן? אבל בכלליות, יותר מעניין
שואל השאלה:
^^אבל למהה בעיקר גם חברה ואני רוצה שיהיה לי מעניין וזה
^^אבל למהה בעיקר גם חברה ואני רוצה שיהיה לי מעניין וזה
אנונימית
הייתי הולך למוסד במקומך
או לשבכ
או לשבכ
שואל השאלה:
זה נחשב כאלו ממש טוב?
זה נחשב כאלו ממש טוב?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני רוצה צבא!! פשוט לא באלי להידפק בתפקיד גרוע וגם בא לי משהו טכנולוגי
אבל אני רוצה צבא!! פשוט לא באלי להידפק בתפקיד גרוע וגם בא לי משהו טכנולוגי
אנונימית
ברור שעדיף צבא, שירות לאומי זה זבל
ולגבי מוסד ושבכ, לא יתנו לך בחיים, לא משהו אישי פשוט כמעט ואף אחד לא מתקבל, ברור שאני מתכוון לסוכנים. סתם עבודות שם זה פח
ולגבי מוסד ושבכ, לא יתנו לך בחיים, לא משהו אישי פשוט כמעט ואף אחד לא מתקבל, ברור שאני מתכוון לסוכנים. סתם עבודות שם זה פח
אנונימי
שואל השאלה:
מלא חברות שלי התקבלו לתפקידים ממש טובים..
מלא חברות שלי התקבלו לתפקידים ממש טובים..
אנונימית
באותו הנושא: