8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אומרים משהו? לא צריך להוציא איזה אישור מחלה? משהו?
אנונימית
אצלנו לא היה צריך לומר כלום.
כן, עשיתי את זה המון.
כן, רק שימי לב שמועדי ב צריך להירשם עצמאית ואת לא רשומה אוטומטית.
ובכללי ממליצים אצלנו יותר על מועד א מב'
אני חושב שכן אבל זה בעייתי
אפשר.
לא צריך אישור, רק צריך להירשם למועד ב'