8 תשובות
שואל השאלה:
אבל אומרים משהו? לא צריך להוציא איזה אישור מחלה? משהו?
אבל אומרים משהו? לא צריך להוציא איזה אישור מחלה? משהו?
אנונימית
אצלנו לא היה צריך לומר כלום.
כן, עשיתי את זה המון.
כן, רק שימי לב שמועדי ב צריך להירשם עצמאית ואת לא רשומה אוטומטית.
ובכללי ממליצים אצלנו יותר על מועד א מב'
אני חושב שכן אבל זה בעייתי
לא
אפשר.
לא צריך אישור, רק צריך להירשם למועד ב'
לא צריך אישור, רק צריך להירשם למועד ב'
באותו הנושא: