2 תשובות
רק היום דפקתי 2 קינדר בואנו וכמה טובלרון.
אל תקחי בחשבון כל מה שאת אוכלת, זה לכיף!
כמובן שזה בתנאי שאת לא בדיאטת כאסח \ דיאטה שאת צריכה לרשום כל מה שאת אוכלת.
בעיקרון אין כבר מה לעשות כי כבר אכלת את השוקולדים, ומה שנותר הוא לעשות עוד ספורט ולאכול עוד קצת
אל תקחי בחשבון כל מה שאת אוכלת, זה לכיף!
כמובן שזה בתנאי שאת לא בדיאטת כאסח \ דיאטה שאת צריכה לרשום כל מה שאת אוכלת.
בעיקרון אין כבר מה לעשות כי כבר אכלת את השוקולדים, ומה שנותר הוא לעשות עוד ספורט ולאכול עוד קצת
מחר תאכלי פחות ותתאמני יותר.
באותו הנושא: