7 תשובות
למה שזה יהיה לא הגיוני
הגיוני
הגיוני
זה מבאס אבל הגיוני, כנראה התקררת שוב
למה שזה לא יהיה הגיוני
יש לי תחושה שנוטאטאקו יסתכל על זה..
ולשאלה זה הגיוני כי אנחנו בחורף...
שואל השאלה:
בדרך כלל אני חולה ואז חולה שוב אחרי שנה וחצי שנתיים
אנונימית